Hangt er vanaf waar mijn aanwezigheid gewenst/noodzakelijk is.
Locatie Aalsmeer:
06.45 - 07.30 uur Soest - Aalsmeer; binnendoor naar de A1 bij Baarn/Eemnes. Dan bij Muiden de A9 op en bij Amstelveen de A9 af om dan binnendoor naar Aalsmeer te rijden (Bloemenveiling FloraHolland)
16.00 - 16.45 uur Aalsmeer - Soest; de boven beschreven route maar dan tegengesteld uiteraard. Wil wel eens de N201 afrijden langs Mijdrecht, Vinkenveen, Loosdrecht, Hilversum en dan vanaf Hilversum via Baarn of Lage Vuursche naar huis. Rijdt leuker maar altijd vertraging bij Uithoorn en je gaat dwars door Hilversum. Deze route is 10 km korter in vergelijk met de route over de snelweg maar ik ben bij na een half uur langer onderweg. _002
Locatie Naaldwijk:
06.45 - 07.50 uur Soest - Naaldwijk; Binnendoor naar A27 (Maartensdijk). Bij knp Rijnsweerd de A12 op. Deze "afjakkeren" op de cruise control tot het Pr. Clausplein. Daar de A4 op om vervolgens de A4 te verlaten voor de N222 en de N222 tot het eind te volgen.
16.30 - 17.45 uur Naaldwijk - Soest de boven beschreven route maar dan tegengesteld uiteraard. Eigenlijk nog nooit een andere route gereden. Er zijn twee alternatieven. Alternatief 1; vanuit Naaldwijk de A20 op en deze volgen totdat de A20 overgaat naar de A12. Dan de route verder zoals boven beschreven. Lijkt korter (km's) maar gezien de drukte op de A20 bij Ketelplein, Terbregseplein zal het meer tijd vergen. Alternatief 2; vanuit Naaldwijk de A20 dan A4 naar A15. Bij Gorinchem de A27 op en deze volgen tot afslag Maartensdijk (erg veel omrijden en druk).
Voor de broodnodige variatie wil ik wel eens op de terugweg bij Rijnsweerd de A28 op draaien om dan bij de afslag Soesterberg/Soest de A28 te verlaten en binnendoor naar huis te rijden.
Gr.
Henk