AFTER TREFFEN 2011

Het 3e BMW RT-treffen Lands End

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Jenny54
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 159
Lid geworden op: 16 mar 2008, 22:38
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: Is van Jos, ik mag meerijden.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Diemen
Locatie: Diemen

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door Jenny54 »

Lexrt schreef:Jos, Walter, Rob, Han, Harry, Claudia, Dave, Tim en Kenny, ik geloof dat ik niemand vergeten ben.

Ook namens mijn vrouw hartstikke bedankt voor de prachtige dag, het was in een woord geweldig. We hebben genoten van de tocht [ de tulpen ] de prima organisatie, de leuke stek en al die RT'S, volgend jaar zijn wij er zeker weer bij.

Nogmaals dank groeten Lexrt -1200- _004 _004
Ok, dan schrijf ik jullie lekker niet in bij aankomst _002 , want je bent mij wel vergeten :twisted:

Maar toch fijn dat jullie een mooie dag gehad hebben hoor Big RT Smile
[groet] Jenny
Met vriendelijke groet
Jenny
Beheerder
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jenny54
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 159
Lid geworden op: 16 mar 2008, 22:38
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: Is van Jos, ik mag meerijden.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Diemen
Locatie: Diemen

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door Jenny54 »

Ben1100RT schreef:Hallo mensen van de organisatie, voor mij was dit de eerste maar zeker niet de laatste keer dat ik er bij ben. Goed georganiseerd en nul komma nul klachten, wat een fijne groep om mee op stap te gaan, geen gejakker of gestress maar heerlijk rustig, Toch een groot voorrecht om bij zo'n club te mogen zijn. Hulde en zeker tot volgend jaar, Ben1100RT.
Kijk....en daarom zijn we nou zo onwijs trots op onze forumleden. _004 _oo_ Jenny
Met vriendelijke groet
Jenny
Beheerder
Afbeelding
Gebruikersavatar
Beemer-Tycoons
2023
2023
Berichten: 247
Lid geworden op: 23 mar 2009, 22:08
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Kawasaki GTR1400, V-Stream scherm ,Hypro vering.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door Beemer-Tycoons »

Dit was ons eerste Rt treffen en gelijk een voltreffer met 3 G's Geweldige weer, Gezellig samenkomst, Grote opkomst en dit alles door een uitstekende organisatie we hebben de prachtige uitgezette route door de Veluwe gereden. _004
We hebben genoten van alle motoren op het parkeer terrein en onderweg, dit is beslist niet ons laatste treffen.
Alle lof voor een ieder die deze prachtige dag mogelijk hebben kunnen maken.
Tot volgend jaar op het Rt treffen 2012 waar dat dan ook zal plaats vinden. _004
[groet] Peter & Joke
Meer dan 45 Jaar Motor historie :Suzuki 250, Suzuki 750GT, Kawasaki Z900, Kawasaki Z1000, Suzuki 750GT, Honda 350 4cil, Kawasaki 450 2cil, Kawasaki Z550, Kawasaki Z1000ST, Kawasaki 1000GTR, Bmw R1100RT, BMW R1150RT, Kawasaki GTR1400
Afbeelding
Gebruikersavatar
pvhal
Berichten: 30
Lid geworden op: 27 aug 2008, 21:44
Type: R1150RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: goirle
Locatie: goirle

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door pvhal »

Hartstikke bedankt organisatie voor het mooie treffen gisteren.
Ik heb er heerlijk van genoten. Ben er volgend jaar zeker voor de 4e keer bij.

Big RT Smile
Sinds februari 2008 in het bezit van mijn eerste BMW R1100RT. Fantastische motorfiets voor het dagelijkse woon werkverkeer en het toeren!
Gebruikersavatar
deHaai
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 nov 2008, 20:15
Type: R1100RT
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Emmen
Locatie: Valthermond Drenthe

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door deHaai »

Ook Ik, wil ieder bedanken die dit geweldigeTreffen weer mogelijk hebben gemaakt.
Heb er wéér van genoten mooie route,en een goede voorrijder ja Hans ;) dat mag ook wel even gezegd worden
wij hadden een geweldig mooi groepje maar dat kan ook niet anders,wij rijden toch ook niet voor niets op een RT. _oo_

groet: Gradus uut valthermond.
Gebruikersavatar
amsteles
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jun 2010, 20:30
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Nieuwegein

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door amsteles »

Bij deze dank voor de prima organisatie van het RT treffen 2011. Was een schitterende motortocht; leuke contacten en een uitstekend verzorgde bbq.
Voor herhaling vatbaar.
Gebruikersavatar
peijsj
Berichten: 359
Lid geworden op: 20 jan 2009, 12:20
Type: R1100RT
Locatie: Asten Heusden

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door peijsj »

Helaas had ik me af moeten melden. Zo te lezen was dit treffen net zo geslaagd als het 1e en het 2e treffen waar ik wél bij kon zijn.
En al was ik er niet bij, ik heb toch genoten van de foto's en filmpjes. Goed om te lezen dat de dag verder ook zonder ongelukken is verlopen !
Gebruikersavatar
Lexrt
Berichten: 209
Lid geworden op: 15 aug 2009, 17:12
Type: R1200RT/LC
Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Best
Locatie: Best

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door Lexrt »

jenny54 schreef:
Lexrt schreef:Jos, Walter, Rob, Han, Harry, Claudia, Dave, Tim en Kenny, ik geloof dat ik niemand vergeten ben.

Ook namens mijn vrouw hartstikke bedankt voor de prachtige dag, het was in een woord geweldig. We hebben genoten van de tocht [ de tulpen ] de prima organisatie, de leuke stek en al die RT'S, volgend jaar zijn wij er zeker weer bij.

Nogmaals dank groeten Lexrt -1200- _004 _004
Ok, dan schrijf ik jullie lekker niet in bij aankomst _002 , want je bent mij wel vergeten :twisted:

Maar toch fijn dat jullie een mooie dag gehad hebben hoor Big RT Smile
[groet] Jenny
Jenny hoe kan ik je vergeten, duizend excuses en bedankt voor de goede zorgen en het perfecte inschrijven,
Groeten Lexrt -1200- _004
Gebruikersavatar
Jenny54
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 159
Lid geworden op: 16 mar 2008, 22:38
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: Is van Jos, ik mag meerijden.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Diemen
Locatie: Diemen

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door Jenny54 »

Lexrt schreef:
jenny54 schreef:
Lexrt schreef:Jos, Walter, Rob, Han, Harry, Claudia, Dave, Tim en Kenny, ik geloof dat ik niemand vergeten ben.

Ook namens mijn vrouw hartstikke bedankt voor de prachtige dag, het was in een woord geweldig. We hebben genoten van de tocht [ de tulpen ] de prima organisatie, de leuke stek en al die RT'S, volgend jaar zijn wij er zeker weer bij.

Nogmaals dank groeten Lexrt -1200- _004 _004
Ok, dan schrijf ik jullie lekker niet in bij aankomst _002 , want je bent mij wel vergeten :twisted:

Maar toch fijn dat jullie een mooie dag gehad hebben hoor Big RT Smile
[groet] Jenny
Jenny hoe kan ik je vergeten, duizend excuses en bedankt voor de goede zorgen en het perfecte inschrijven,
Groeten Lexrt -1200- _004
:lol: oke, oke, je mag mee volgend jaar ;) en ik zal je weer persoonlijk inschrijven _004
[groet] Jenny
Met vriendelijke groet
Jenny
Beheerder
Afbeelding
Reinier L

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door Reinier L »

Gradus schreef:Ook Ik, wil ieder bedanken die dit geweldigeTreffen weer mogelijk hebben gemaakt.
Heb er wéér van genoten mooie route,en een goede voorrijder ja Hans ;) dat mag ook wel even gezegd worden
wij hadden een geweldig mooi groepje maar dat kan ook niet anders,wij rijden toch ook niet voor niets op een RT. _oo_

groet: Gradus uut valthermond.
Big RT Smile Gradus, helemaal mee eens. Was een mooie en gezellige dag. Goede organisatie en een keer de echte koppen bij die forumnamen gezien.
Bedankt ook namens zoon Sjoerd. Reinier.
JPLkuijen53

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door JPLkuijen53 »

Complete Organisatie Rt treffen 2011,

Onze gelukwens voor het slagen van deze leuke , gezellige dag.

Vanavond de vele video’s bekeken, ze worden steeds beter maar ook sneller op het web gezet.
Bedankt. _004 _004

Ik had mijn dochter mee, deze was wild enthousiast, ondanks de zit achterop.
Leuke en gezellige, sociale mensen ontmoet. Het schept een band daar.
Mooie rit via de IJssel-dijken, mooie en rustgevende dingen gezien. Geen haastklus.
Bedankt voor de leuke dag namens mij, maar ook van mijn dochter.
[groet] , Hans

Door het juiste te doen vreest gij niemand
Streetcat
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 aug 2010, 10:10
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW R1150GS
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Franeker

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door Streetcat »

Reinier L schreef:
Gradus schreef:Ook Ik, wil ieder bedanken die dit geweldigeTreffen weer mogelijk hebben gemaakt.
Heb er wéér van genoten mooie route,en een goede voorrijder ja Hans ;) dat mag ook wel even gezegd worden
wij hadden een geweldig mooi groepje maar dat kan ook niet anders,wij rijden toch ook niet voor niets op een RT. _oo_

groet: Gradus uut valthermond.
Big RT Smile Gradus, helemaal mee eens. Was een mooie en gezellige dag. Goede organisatie en een keer de echte koppen bij die forumnamen gezien.
Bedankt ook namens zoon Sjoerd. Reinier.

Ook ik heb genoten van deze mooie dag. Het was voor mij een eerste RT forum treffen, maar zeker niet de laatste.
Gradus, Hans en Reinier volgend jaar maar weer een afspraak maken bij Waanders Staphorst. Het staat garant voor een gezellig dagje uit.
De organisatie nog bedankt voor het vele werk en tot ziens volgend jaar in het zuiden vh land.
[groet] Dirk uit Franeker
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 apr 2010, 16:46
Type: R1200RT
Bijz: geen
Locatie: Hank

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door Anton »

Alle bedankt voor de fijne dag.

Groetjes

Mariska enAnton
RuudvdBerg

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door RuudvdBerg »

Hier een zeer positief geluid uit Bergschenhoek (ZH)

Het BMW treffen 2011 was weer zoals vanouds. Een prachtige dag met mooi weer en gezellige BMW freaks. De locatie was TOP en de routes waren ook mooi!
Ik heb zelf de bollenroute gedaan. Volgend jaar zijn mijn zoon en ik natuurlijk weer van de partij.

Groeten,

Ruud en Jurgen van den Berg
gluijnenburg

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door gluijnenburg »

Hallo RT-forum

Voor ons voor de 2e keer een supergezellige dag gehad.
Alles toppie _004 geregeld en ook de toerrit langs de Ijssel en over de Veluwe was perfect.
Hapje gegeten _005 en wat gedronken onderweg..... super.
Bedankt en volgend jaar zijn we zeker weer van de partij.
O ja en Dave bedankt voor het nakijken van de route op m'n Garmin.

Groeten Guido & Claudia Luijnenburg -1100-
Gebruikersavatar
Corné
Berichten: 56
Lid geworden op: 29 nov 2009, 16:57
Type: R1250RT
Bijz: 2021, adaptive, comfort, dynamic
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Oeffelt
Locatie: Oeffelt, Gelderland

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door Corné »

Ook namens mijn dochter bedankt voor het organiseren van deze leuke toerrit.
[groet] Corné
Joop Rutten

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door Joop Rutten »

Alleer eerst wil ik aangeven dat het supper geregeld was op het treffen, ik ben samen met mijn motor maat vanaf brabant ( Veghel ) s,morgens om kwart voor acht vertrokken naar Dronten, na de aankomst werden we gastvrij ontvangen door het oraniserende team, en zijn aan de koffie met apeltaart gegaan, het was meteen een gezellige boel iedereen het zelfde gestemd goed weer, dus de dag kon al niet meer mis.

We zijn om twaalf uur de ketelmeer route gaan rijden, en hebben nogal eens aangelegd in diverse plaatsen voor de koffie en de gezelligheid, we hebben een supper dag gehad, we zijn niet meer terug gekeert naar de startplaats maar hebben onze weg naar huis rond de klok van half vijf ingezet, omdat het anders wel erg laat zou worden.

Ik spreek namens mijn maat en mij dat de dag supper georganiseerd was en wij er erg van genoten hebben, en hopen volgend jaar weer mee te kunnen rijden.

voor heel het organisatie team een pluim.

Gr Joop Rutten[img] :lol: _004
Gebruikersavatar
Wullum
Berichten: 752
Lid geworden op: 17 okt 2010, 16:54
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: 74251

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door Wullum »

Misschien een beetje spreekwoordelijke mosterd na de spreekwoordelijke maaltijd, maar ook ik vond het een geslaagd rtreffen2011

Was mijn 1e via dit RT-forum (ik heb nog maar pas een paar maanden een -850- )
Nooit verwacht dat een verzameling mensen die elkaar voornamelijk via een forum kent, in het "echie" zo gezellig samen aan de koffie met appeltaart kunnen hangen, een motortoer samen kunnen rijden (zelf de Bollenroute gereden, de Veluweroute doe ik een ander weekend) en daarna aan de barbeknoei gaan is best apart. Digitaal met elkaar overweg kunnen is niet per sé gelijk aan analoog met elkaar overweg kunnen.

Ook de service van Dave om ter plekke bij iets minder computer-technisch-ondelegden de route op hun navigatieapparaat te plempen is natuurlijk super. Heb ikzelf niet nodig, maar leuk dat hieraan is gedacht.

Volgend jaar reserveer ik de hele dag, kan ik mooi mee barbeknoeien, dat moest er deze keer bij inschieten wegens onhandige planning (mijnerzijds welteverstaan).
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
tbrettschneider

Re: AFTER TREFFEN 2011

Ongelezen bericht door tbrettschneider »

Als nieuwkomers in motorland was dit onze eerste ervaring met een georganiseerde motortour. en ik moet zeggen wat een ervaring. Alles liep op rolletjes en zelfs al hadden we met een groep afgesproken dat we de Veluwe route gingen rijden, bleken we na enige kilometers dat iedereen de verkeerde route had gekozen. Wel de bollen route was ook mooi. Ook de afterparty met barbeque was fantastisch. Afgelopen weekend nog eens stilletjes met zijn tweeen de veluwe route gereden want we wouden echt niets missen. Een ook die route was echt leuk om te rijden ondanks al die ongemotoriseerde fietsen op de dijkjes.

Organisatie bedankt dus voor deze ervaring en in iedergeval tot volgende keer :-)
Gesloten

Terug naar “BMW RT Treffen 17 april 2011”