BMW Streetguard pak ! Water dicht !

Aanbevelingen, ervaringen, nieuwtjes over kleding, laarzen, handschoenen enz.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
MartinTB
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 jul 2021, 22:37
Type: R1200RT
Bijz: mijn droom
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Oosthuizen

BMW Streetguard pak ! Water dicht !

Ongelezen bericht door MartinTB »

Na een leuke vakantie en toeren door geheel NL met mijn nieuwe -1200- 1800 km _004 en de top stop bij MSA , mocht ik vandaag weer naar mijn werk , natuurlijk op de motor ondanks de slechte weerberichten !
Ik had ook een nieuw Shubert 3 pro en een BMW Streetguard jas en broek gekocht in de vakantie, maar deze nog niet in de regen getest!
Vandaag was het zo ver !!! Op de terugweg heb ik de hele rit van 45 minuten in een stortvloed van regen gereden !
Na thuiskomst was ik wel heel nieuwsgierig!
Ik had een blauw overhemd er onder en daar zie je elke druppel water op .
Ik was kurk droog onder het pak Big RT Smile !!
Ondanks de bakken met regen was het toch nog warm en door het ademende membraan had ik ook geen zweetplekken !
Wat ben ik blij met mijn -1200- , Shubert C3 met Senna muziek en het BMW Streetguard pak !
Is een aanrader !
[groet]
MartinTB
BMW R1200RT 2006 ~Grip Puppies~Ride On ~USB~Ram Mound~Kaoko Control~Schad SH59X Alu Flex~VStream~Abus Granit.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: BMW Streetguard pak ! Water dicht !

Ongelezen bericht door EileRT »

Super bedankt voor het delen je ervaring . . . ! _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
HansD
Berichten: 3297
Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:30
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Locatie: Bergschenhoek

Re: BMW Streetguard pak ! Water dicht !

Ongelezen bericht door HansD »

Ik rijd al jaren met het Streetguardpak en ben inmiddels toe aan mijn tweede. Prima pak, en idd vooral in slecht weer.
Mijn 1e pak begon na 7 jaar dagelijks gebruik (!) toch te lekken, en ipv wassen en impregneren heb ik toen een nieuwe gekocht.
Enig nadeel van dit pak is dat het niet goed ventileert, dus vanaf 24-25 graden trek ik.mijn doorwaaipak aan.
MartinTB
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 jul 2021, 22:37
Type: R1200RT
Bijz: mijn droom
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Oosthuizen

Re: BMW Streetguard pak ! Water dicht !

Ongelezen bericht door MartinTB »

Hier voor had ik een Gewone IXS jas en die was overal echt warm maar lekte wel na 1 jaar op div plekken.
Ik voelde na de 1e rit met de Streetguard jas wat koude plekken bij de oksels waardoor ik dacht dat de jas daar zou gaan lekken ( gelukkig niet ) , ik vermoed dat dit komt door de ritsen ? Maar ik vind dat geen probleem .ik heb ook al een paar keer alleen de binnenrits dicht gehad en dat is een stuk koeler !
Ik vind de broek en jas nu nog wel erg stug en
de de armsluiting met klittenband ook niet echt fijn , ik zit er aan te denken om daar ritsen in te laten maken , wie heeft daar ervaring mee ?
BMW R1200RT 2006 ~Grip Puppies~Ride On ~USB~Ram Mound~Kaoko Control~Schad SH59X Alu Flex~VStream~Abus Granit.
MartinTB
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 jul 2021, 22:37
Type: R1200RT
Bijz: mijn droom
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Oosthuizen

Re: BMW Streetguard pak ! Water dicht !

Ongelezen bericht door MartinTB »

PS: het pak is nu nog in de aanbieding bij Dusseldorp
Omdat er een andere kleur stelling aan komt !
BMW R1200RT 2006 ~Grip Puppies~Ride On ~USB~Ram Mound~Kaoko Control~Schad SH59X Alu Flex~VStream~Abus Granit.
Gesloten

Terug naar “Over: Motorkleding”