Motorbeurs, Big Twin Houten 2021

Plaats hier een motorevenement dat de moeite waard is om te weten.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
fransgabler

Motorbeurs, Big Twin Houten 2021

Ongelezen bericht door fransgabler »

Er is weer eens een motorbeurs, eentje die niet afgelast zal worden.


Geen typische BMW of RT exposure, maar wel eentje waarbij twee cilinders - met een aanzienlijke inhoud - naast elkaar als staande twin of onder een hoek als V twin centraal staan als concept op de beurs.

Eigenlijk is een BMW boxer ook een Bigtwin, zij het met twee cilinders die in een hoek van 180 graden tegenover elkaar staan. Omdat een BMW een volwassen toermotor is en Bigtwins vooral gemaakt zijn om het oog te strelen, is het aantal raakvlakken beperkt. Maar wie weet stilt zo'n excentrieke beurs toch de honger naar weer eens een échte motorbeurs.

Choppers en cruisers zijn niet echt trendy op dit moment, maar zo goed als dat sommigen tijdens en ook nog na de coronacrisis op een financieel houtje hebben moeten bijten, hielden anderen geld over bij gebrek aan activiteiten. Dat moet toch érgens aan besteed worden.

Data: 5 t/m 7 november
Lokatie: Expo Houten, Meidoornkade 243992 AE Houten

Openingstijden
Vrijdag 5 november: 12:00 - 18:00 uur
Zaterdag 6 november: 10:00 - 17:00 uur
Zondag 7 november: 10:00 - 17:00 uur

Toegangsprijs: 15 euro
Tickets aan de kassa of via link2ticket.nl
Kinderen t/m 11 jaar gratis
Parkeren: gratis

Een niet onbelangrijke noot:
Door de centrale overheid is deze expo aangemerkt als doorloop-lokatie, waardoor coronamaatregelen als het tonen van een QR code/ sneltest en het afstand tot elkaar houden niet nodig zijn. Wellicht voor een enkeling een extra motivering om te komen en voor vele anderen om deze locatie juist te mijden.

Gelukkig hoef ik niet uit te leggen waarom in een open voetbalstadion QR codes/sneltesten verplicht zijn en niet in deze binnen-locatie. Ik heb in mijn actieve arbeidsleven meer dan 40 jaar uitleg gegeven over allerlei zaken, maar deze insteek zou ik niet voor mijn rekening durven te nemen.
Gesloten

Terug naar “Motorevenementen”