POLL . . . . over (beperkte) uitbreiding forum

Hulp, meld storingen, melding modificaties.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

(Beperkte) uitbreiding forum

Ik ben voor
64
70%
Ik ben tegen
28
30%
 
Totaal aantal stemmen: 92

Gebruikersavatar
Adam
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 jun 2013, 21:48
Type: R1150RT
Bijz: Mooi zadel
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Weerdinge
Contacteer:

Re: POLL . . . . over (beperkte) uitbreiding forum

Ongelezen bericht door Adam »

Jullie zijn goed bezig Jos _004
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: POLL . . . . over (beperkte) uitbreiding forum

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Van de 91 poll-deelnemers is 69% voor en 31% tegen beperkte uitbreiding van het RT-forum .
Bedankt voor de reacties maar we hadden geen idee welke commoties het teweeg zou brengen.

Op het GS forum worden we inmiddels door een ex-lid van het RT-forum afgeschilderd als "niet integer" en "dictatoriaal" en was ons forum bezig met "broedermoord". Hoe irreëel en rancuneus kan als je als volwassen vent zijn? Gelukkig is het maar een zielige eenmansactie want het GS forumbeheer laat zich hier buiten en vindt het kennelijk niet belangrijk genoeg.

Een reactie van forumlid Goedgaan bezorgde ons werkelijk kippenvel. Lees: viewtopic.php?f=26&t=9290#p99998

Zowel het RT-forum als het GS forum zouden één blok moeten vormen ten dienste van de moderne BMW boxer rijders.
Dat er verschillen zijn in moderatie is zaak van de moderatoren/beheerders van de respectievelijk fora. Oorlog in forumland is al het laatste waar we op uit zijn.

Inmiddels zijn de drie subfora aangemaakt. Zie: viewforum.php?f=122
"Showen die overige" was al een bestaand topic maar is er aan toegevoegd.
We denken niet dat het storm gaat lopen maar bieden nu wel een extra service voor degenen die een op een RT gelijkende motor rijden.
Voor de GS-ers is in de inleidingen van de subfora een duidelijke verwijzing (URL) naar het GS forum gemaakt.

Dit draadje is nu gesloten . . . .
Wil je reageren? Stuur ons dan een PB'tje.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Over het forum”