Maar ik wil misschien verwarmde handschoenen aanschaffen. Dus ik heb de volgende vragen aan mensen die ze ook gebruiken / hebben:
* Welk merk heb je?
* Met batterij of met kabel naar de accu?
* Hoe bevallen ze?
Alvast bedankt.
Moderator: RT_Patrick
Ik heb de binnenjas en handschoenen van Gerbing, aangesloten met kabels. Het aantrekken en aansluiten is even wennen, maar ze bevallen uitstekend!Marianne schreef:Helaas heb ik deze winter, vanwege het vele zout, niet veel kunnen rijden maar ik heb, ondanks de handvatverwarming, heel vaak koude handen (ook een vrouwending)
Maar ik wil misschien verwarmde handschoenen aanschaffen. Dus ik heb de volgende vragen aan mensen die ze ook gebruiken / hebben:
* Welk merk heb je?
* Met batterij of met kabel naar de accu?
* Hoe bevallen ze?
Alvast bedankt.
Ik ben ook wel benieuwd welk merk dat was.Mariecke schreef: ik vond het een vreselijk gevoel toen ik er een stukje mee ging rijden. Alsof je natte handschoenen aan hebt..
Het probleem is dat ik normaal in het dagelijkse leven ook bijna altijd koude handen heb. Dus het ligt niet aan mijn handschoenen. Vandaar dat ik echt op zoek ben naar verwarmde handschoenen.WaltzingMatilda schreef:Zelden last van koude handen.
Greetz WaltzingMatilda
Volgens mij was het Baehr en ik draag nagenoeg altijd zomerhandschoenen, ongeacht de afstand.Lemoi schreef:misschien dan handig merk (en type) aan te geven zodat de TS er iets mee kan.
En lijkt me niks om de hele winter met zomer handschoenen te rijden tenzij de afstand klein is...
+1Marianne schreef: Het probleem is dat ik normaal in het dagelijkse leven ook bijna altijd koude handen heb. Dus het ligt niet aan mijn handschoenen.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!