RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Het 7e BMW RT-treffen Appeltern

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Afbeelding
Beste deelnemers van het treffen2015,

Na een vermoeid maar prachtig weekend blikken wij terug op weer een fantastisch treffen.
Ook dit jaar mochten wij weer een groot aantal 'oude' bekenden maar ook vele nieuwe forumvrienden de hand schudden.
Tijdens het treffen ontmoetten we veel enthousiaste deelnemers maar zijn we er van overtuigd niet eens iedereen persoonlijk te hebben kunnen begroeten.
Na vele maanden van voorbereiding, voorrijden, boekingen en het nodige regelwerk zijn wij altijd weer blij als iedereen na het treffen vol verhalen maar vooral heelhuids is thuisgekomen.
Hoewel de weersvooruitzichten verre van optimaal waren, bleven wij als organisatie maar ook u als deelnemer optimistisch gestemd. Dat bleek uit het kleine aantal afmeldingen en de grote opkomst.
Achteraf viel het weer reuze mee.
We zijn er trots op dat we ook dit jaar tijdens het RT treffen de Cliniclowns een cheque mochten overhandigen met het fantastische bedrag van maar liefst € 3.000,-. Allen hartelijk dank voor de gulle giften!
Wij zijn natuurlijk benieuwd naar uw verhalen, foto's en filmbeelden.
Zelf hebben we ook veel beeldmateriaal in een leuk filmpje verwerkt is.

Via deze weg willen we nog een woord van dank richten aan:
- Moeke Mooren voor het beschikbaar stellen van de accommodatie en het parkeerterrein
- JJ Suspension voor de adviezen en testen
- Nedplex voor aanwezigheid adviezen en materialen
- Paul van Hooff voor het delen van zijn boeiende motor avonturen en signeersessie
- De leden van de treffen organisatie: Routegoeroe Peter Meijer, onze modererende kanjer Bert Minekus en vooral onze steun en toe verlaten Jenny en Claudia.

Zonder jullie hulp en support is het organiseren van een treffen van deze omvang onmogelijk.

Als laatste bedanken wij u allen voor uw enthousiasme, gezelligheid, discipline en saamhorigheid.
Wij hopen u allen weer op een toekomstig treffen of forumactiviteit te mogen begroeten.

Tot die tijd: wat je ook doet, houd het veilig!

Motorgroeten Jos en Walter
Laatst gewijzigd door Anonymous op 26 apr 2015, 17:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
ferryversteegen

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door ferryversteegen »

Jos en Walter, bedankt voor de organisatie, het was weer goed geregeld :).
Ik heb vandaag een filmpje gemaakt, zie
Gebruikersavatar
RharryRT
Berichten: 78
Lid geworden op: 01 apr 2014, 20:19
Type: Overig R-serie
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Wenum
Locatie: Apeldoorn

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door RharryRT »

Jos en familie bedankt voor de mooie dag super locatie en een prachtige route de mooiste van de laatste treffens vonden wij.

Bedankt Harry Paul Tim
Gebruikersavatar
robi
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 jul 2011, 12:14
Type: R1200RT
Bijz: Graphit
V-stream ruit
Zumo 595
Sena SMH10
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: overijssel
Locatie: Hardenberg

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door robi »

Super weekend gehad met Kevin. Wij hebben de tourrit iets eerder afgebroken voor de terugreis. Ondanks een regenachtige terugreis kijken wij terug op een geslaagde dag.
Knowledge speaks, but wisdom listens
Gebruikersavatar
RTTwoTone
Berichten: 146
Lid geworden op: 31 mei 2013, 13:08
Type: R1200RT
Bijz: Two-Tone 2011
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Den Hoorn

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door RTTwoTone »

Complimenten voor de organisatie!!
Helaas heb ik de rit niet kunnen rijden, mijn oudste zoon is jarig vandaag:roll: Mooie motoren gezien en veel leuke mensen ontmoet. Kortom, super :)

live today, wait not till tomorrow........
Gebruikersavatar
jfruiter
Berichten: 160
Lid geworden op: 28 jun 2014, 12:07
Type: R1100RT
Bijz: Ex politie stage 8 chip John Gemi 1150 injectors
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Noordoostpolder
Locatie: Ens

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door jfruiter »

Complimenten voor de organisatie mooie tocht en treffen,
Was voor ons de eerste keer bedankt

Jan
John Beemer

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door John Beemer »

Na een heerlijke avond en overnachting in Appeltern een mooie rit gereden met de R1200RT forum rit 2015. Alle leden van de organisatie bedankt voor deze rit. Ook alle dank aan de mede motorijders voor de samenhorigheid en gezelligheid.

Groet John en Marijke. Big RT Smile
Gebruikersavatar
HanTeRT
2023
2023
Berichten: 291
Lid geworden op: 27 okt 2009, 21:18
Type: Overig R-serie
Bijz: Full Options
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Overijssel
Locatie: Zwolle

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door HanTeRT »

Het treffen was weer FANTASTISCH. Hierbij wil ik de organisatie hartelijk danken. _004
Denk in oplossingen, niet in problemen.
Gebruikersavatar
WernerB
Berichten: 841
Lid geworden op: 09 okt 2009, 14:50
Type: R1200RT
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tholen
Locatie: Tholen

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door WernerB »

Beste leden van de organisatie,
Inmiddels weer veilig thuis, nagenietend in het zonnetje met een glas wijn binnen handbereik, en namijmerend over een buitengewoon geslaagd Treffen! :D
Die dertig druppels die er vielen onderweg......niet de moeite waard.
Wel een route door een stukje heerlijk Nederland.
Jullie mogen trots zijn! Weergaloze organisatie in alle opzichten! Top top top! _004

Oh ja, toch een mini-opmerking: ik denk dat deze rit de analen ingaat als die met het grootste aantal verkeersdrempels.
Dat verklaart meteen de aanwezigheid van JJSuspension..... :lol:

En die cheque aan Cliniclowns.....daar krijg ik echt een warm gevoel van! _004
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding
Gebruikersavatar
AGVerheij
Berichten: 852
Lid geworden op: 14 jun 2010, 11:01
Type: R1200RT
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Utrecht
Locatie: Utrecht

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door AGVerheij »

Met een biertje en de katten op de bank even terugblikken: weer een uitstekend treffen. Dank aan de organisatie, zwanen en deelnemers voor een geslaagde dag.
Groets, GerbeRT

Dictionary:
"MOTORCYCLIST" noun, singular [moh-ter-sahy-klist] A person willing to take a container of combustable liquid, mount it on top of a hot, moving engine and then place the whole contraption between their legs.
Gebruikersavatar
BMW
Berichten: 127
Lid geworden op: 13 nov 2012, 21:11
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door BMW »

Organisatie van het treffen2015 , bedankt ..... jullie hebben weer TOP werk verricht en een mooie route uitgezet.

[groet] FenneRT
Honda CB500 - Suzuki GT750 - Honda 750KZ - Honda Magna - BMW R1100RT - BMW R1150RT - Honda blackbird 1100 XXX -
Gebruikersavatar
Nico4sen
2023
2023
Berichten: 990
Lid geworden op: 03 jul 2011, 12:26
Type: R1200RT
Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door Nico4sen »

Weer veilig thuis van een prachtige dag. Organisatie bedankt!
Gebruikersavatar
Therese
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 feb 2015, 22:46
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS uit 2009
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tholen

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door Therese »

Het was weer een fantastisch Treffen.
Een mooi bedrag aan de Cliniclowns overhandigd en weer een mooie route gereden. Hiervoor dank aan de organisatie.
Therese.

Wees zuinig op motorrijdende dames! Ze zijn schaars!
beckysmile

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door beckysmile »

Inmiddels ook weer veilig thuis na een mooie dag, en weer een hoop leuke mensen leren kennen. Organisatie was super, en het eten heeft goed gesmaakt.
Indien de agenda het toelaat, zijn we volgend jaar zeker weer van de partij.

_004

Groeten,
Aad, Rebecca en Max
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door EileRT »

Beste Jenny, Claudia, Ingrid, Jos, Walter, Peter en Bert,

Hartelijk dank voor deze fantastisch georganiseerde treffen2015 ! _004

Gerrit en ik hebben volop genoten van dit mooie weekend . . . gisteravond al aangekomen bij Moeke Mooren en vandaag hebben we de tourrit gereden met Ingrid, Bert, Jos, Walter, Ercan en de jongste RT deelnemers Tim en Gerrit.

Het was met iedereen beregezellig!

En wat een mooi bedrag hebben we samen bijeengebracht voor de CliniClowns . . . daar gaan we veel zieke kinderen blij mee maken! _004

Tot een volgend Treffen, Gerrit en Eilert
Laatst gewijzigd door EileRT op 05 mei 2015, 22:38, 4 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
JoJothefirst
2024
2024
Berichten: 465
Lid geworden op: 17 jun 2010, 18:15
Type: R1200RT
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Heel erg attent om allen die dat toekomt te bedanken voor hun bijdrage, ik ondersteun dat van ganser harte _004
Maar ik wil jullie ook bedanken voor jullie inzet, het was weer een geweldige dag! De enige regenbui van betekenis had ik vanavond om 8 uur bij Zwolle (waarschijnlijk een huilbui van PEC-aanhangers :O ), en die duurde ook nog maar 5 minuten.
De route was prachtig, afwisselend, pontje was ook zo leuk :D
Weer leuke contacten gehad gedurende de dag

echt een hele mooie traditie Big RT Smile

JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
Gebruikersavatar
Martin7007
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 dec 2013, 17:24
Type: R1200RT
Bijz: F.O. + intercom + grijs Nedplex flip up + zumo 590
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Doetinchem
Locatie: Doetinchem

Video BMW RT Treffen 2015

Ongelezen bericht door Martin7007 »

Hartelijk dank voor weer een geweldig georganiseerd treffen2015
[groet]
Martin 7007
Gebruikersavatar
JDoubleOP
Berichten: 1119
Lid geworden op: 05 jul 2012, 13:11
Type: R1100RT
Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
Land: Duitsland
Woonplaats of omgeving: Emlichheim
Locatie: Emlichheim (D)

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door JDoubleOP »

Heren/dames van de organisatie, dank voor een goed georganiseerd Treffen en een leuke route in een schitterend stuk Holland _004 .
Paul van Hooff en een aantal leden kort gesproken. We zijn bewust ruim voordat de toespraak begon gestart met de route, om zodoende zo min mogelijk in de regen te rijden.
En dit is ons inderdaad gelukt want de gehele tour is het droog gebleven(echt een uitkomst die weerapps van tegenwoordig)
We waren tegen 14.00 terug bij Moeke Mooren en toen begon het gelijk te hozen en is niet meer droog geweest nadien.
Grego bedankt voor het voortreffelijke voorrijden, het was weer een geslaagde dag met schitterend bochtenwerk. Big RT Smile

[groet] _oo_ -1100-
Joop
Gebruikersavatar
JoJothefirst
2024
2024
Berichten: 465
Lid geworden op: 17 jun 2010, 18:15
Type: R1200RT
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

Re: Video BMW RT Treffen 2015

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Heel mooi filmpje _004 _005

[groet]

JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
Gebruikersavatar
Jeroen1969
Berichten: 267
Lid geworden op: 09 sep 2012, 14:37
Type: R1250RT
Bijz: Spezial Option 719 Blue Planet
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Lage Vuursche

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door Jeroen1969 »

Dames en Heren van de Organisatie: heel erg bedankt voor weer een geweldige prestatie! Het was mijn eerste RT treffen, maar zal zeker niet mijn laatste zijn.

Kenny: nog bedankt voor het voorrijden!

Groet, Jeroen

En weer veilig terug van het RT Treffen.

De dag begon in Appeltern. Geen idee waar dat ligt, dus gisteren avond ff op Google Maps gekeken. Randje Gelderland/Brabant, 52 minuten rijden over de A27. Vanmorgen de BMW Nav IV aangezwengeld, en die kletst mij heel anders richting Appeltern. Binnendoor. Nee, ik had "snelwegen mijden" niet aanstaan, heb uiteindelijk ook wel 3 minuten A15 gereden verder op. Maar voor die tijd ging het eerst langs een pondje. Eentje die verdacht bekent voorkwam . . . Onderweg naar de Pannekoekenrit (voorproefje 18 april op de Andreasberg trip die ons aller Ron georganiseerd heeft) waren we van "Chapter Midden Nederland" vanaf het huis van Thijs67 binnendoor naar Tiel gescharreld. En ook dit pondje genomen...

Afbeelding

Op de plaat is ook mooi mijn EiFoon 6 houder te zien (die eigenlijk Galaxy S3/4 houder is, € 3,49 bij de Action). Om die te kunnen bedienen heb ik met een ketting een Stylus gemonteerd en van de plaat achter de navsteun een bakje gemaakt waar de stylus in kan. Werkt prima, kettinkje kan wel wat korter...

De eerste deelnemers trof ik al op de boot..

Afbeelding

De locatie voor de verzameling was wel goed gekozen zeg: "Fiets stop Moeke Mooren"...

Afbeelding

Ja, dat leest u echt goed:

Afbeelding

Jammer dat de borden maker die "t" tussen de twee "OO"'s vergeten was...

Het kon dus niet missen, hier moest het zijn:

Afbeelding

Zelden zo veel Beemers bij elkaar gezien.... Het was een RT treffen, dus het zal niet verrassen dat daar de meeste exemplaren van waren..

Afbeelding

Deze afbeelding is 947 bij 460 beeldpunten groot. Klik op de afbeelding voor het originele formaat.

Afbeelding

Afbeelding
Deze afbeelding is 849 bij 396 beeldpunten groot. Klik op de afbeelding voor het originele formaat.

Afbeelding

Maar ook een exemplaar van mijn vorige liefde getroffen:
Afbeelding
Een RS, ik had dan een 1150 variant met "volle kuip" (hetgeen toch wat gek klinkt als je op een RT zit.. omdat je uiteindelijk de "volle kuip" van de RS net niet vol genoeg vond...).

En een R1200R gespot... Motor waarvan ik soms denk dat ik Karin daar nog eens op moet krijgen (of nog beter, op een R1200RS).
Afbeelding
Hoewel ik eigenlijk de R1150R van Karin wel mooier vindt....

Tja, ik ben toch een beetje "vreemde eend" in de bijt... Rij nog maar net RT... En voor elke posting die ik op dat forum heb gedaan heb ik er ongeveer 50 op dit forum achter mijn naam staan... Durfde dus niet echt bij de "echte" BMW RT forum gangers te gaan staan....
Afbeelding

Eerst binnen een bakkie en een praatje. RTBeRT dus ook getroffen.
Afbeelding


Paul van Hooff was er ook om zijn boek te verkopen en te signeren. Hij is met een (inmiddels) 40 jaar oude Moto Guzzi van het uiterst Noordelijke puntje van Amerika naar het meest zuidelijke puntje van Amerika gereisd. Is een serie documentaires over gemaakt en hij heeft er een onderhoudend boek over geschreven..
Afbeelding

Afbeelding

Onderdeel van het RT Treffen is de uitreiking van de opbrengst van de inzameling voor het goede doel, Clini Clowns. Speech en een meneer van Clini Clowns nam de cheque dankbaar in ontvangst.
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding


Er volgde een applaus (voor onszelf eigenlijk dus...)
Afbeelding

Ik was Kenny Simon en Niels van MSA gelukkig ook tegen het lijf gelopen. Ik werd door hen uitgenodigd om met hen mee op te rijden. Niels had zijn vriendin ook mee op zijn K1200LT, die was 4 weken daarvoor pittig geopereerd en zat voor het eerst sinds tijden weer eens achter op een motor fiets. De vele drempels maakte voor haar de rit niet zo heel erg comfortabel. Overigens, voor meer mensen niet... Jammer dat de Nederlandse wegen zo verkracht worden door de snelheid beperkende maatregelen. Maar het is niet anders. Mooie discussies tijdens het eten of ESA effect heeft (ik denk van wel, had tot de pauze nog de ESA op 2 personen staan en vond de fiets al erg stijf of de drempels gaan, na de pauze 1 persoon en standje comfort, ging een stuk "smoother").

Achter Kenny aan rijden is niet zo heel lastig, zijn RT is redelijk Markant...
Afbeelding

Na een klein uurtje reden we langs een gezellige tent aan het water (geen idee welk water, we waren net in Brabant dus het zal dan wel de Maas of Waal geweest zijn).
Afbeelding


Afbeelding
Deze afbeelding is 948 bij 711 beeldpunten groot. Klik op de afbeelding voor het originele formaat.


Op een of andere manier is het ons gelukt om niet als eerste groep weg te zijn gereden maar wel als eerste groep aan de lunch te hebben gezeten (bleek achteraf, we kwamen namelijk zo'n beetje als eerste groep weer terug bij Appeltern).
Hier zie je een flink lint Beemers langs rijden, zo hebben we nog een lint of 4 voorbij zien komen..
Afbeelding

Afbeelding

En nee, het zijn niet dezelfde motoren (kan snel genoeg draaien om de voor en achterkant van de groep te pakken op de gevoelige plaat).

Na de lunch begon het pijpestelen te regenen en dit hield pas op toen we, inmiddels na zo'n 2 en half uur rijden, terug waren bij Moeke Mooren en aan de hap zaten. De Barbecue was afgelast wegens het slechte weer en daarvoor in de plaats een rijk gevuld buffet.. Vooraf een heerlijke BMW huzaren salade...

Afbeelding
Afbeelding

Het was ff stil (zelfs ik hield ff mijn klep dicht)...
Afbeelding
Daarna, ondanks het dus overwegend toch redelijk pokkeweer, met een voldaan gevoel huiswaarts gekeerd. Een geslaagde dag. Mooie tocht, tzt ietsje inkorten en nog eens na rijden met Karin (of misschien wel met Chapter Midden Nederland)
Voorheen: 1981 Yamaha Maxim 550, 2001 R1150RS, 2010 R1200RT, 2015 R1200RS, 2017 R1200RS. Spätzi = 2019 R1250RT, ja ze heeft een naam, nee ik schaam me nix.
Gebruikersavatar
Bert M
Erelid
Erelid
Berichten: 2313
Lid geworden op: 26 dec 2011, 16:45
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Video BMW RT Treffen 2015

Ongelezen bericht door Bert M »

Leuk filmpje! Ik heb altijd bewondering voor de mensen die na zo'n inspannende dag thuiskomen en gelijk zo'n prachtig beelddocument maken! _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
aartjan
Berichten: 32
Lid geworden op: 22 jul 2010, 23:43
Type: R1200RT
Bijz: altijd
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: biddinghuizen
Locatie: Biddinghuizen

Re: Video BMW RT Treffen 2015

Ongelezen bericht door aartjan »

mooie dag...... leuke film.. _oo_
beckysmile

Re: Video BMW RT Treffen 2015

Ongelezen bericht door beckysmile »

Mooi filmpje Martin. Ik had even niet in de gaten dat dit de groep was waarin we zelf ook meereden, totdat die 2 ligfietsen in beeld kwamen.... aha-erlebnis.

Groeten, Aad
Gebruikersavatar
Arjan W
2024
2024
Berichten: 507
Lid geworden op: 22 apr 2013, 20:45
Type: R1150RT
Bijz: De bestuurder
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door Arjan W »

Het was weer erg gezellig en heerlijke dag. Voorlopig heb ik weer genoeg te doen om de motor weer even goed te wassen :). Allen bedankt voor de organisatie _004
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.
newtownetto
Berichten: 30
Lid geworden op: 05 okt 2012, 10:45
Type: R1150RT
Bijz: Titansilber metalic, 2004
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nieuwstadt

Re: Video BMW RT Treffen 2015

Ongelezen bericht door newtownetto »

Mooi filmpje van een heel geslaagde dag met vele gelijkgestemden.
Compliment voor de organisatoren!
Tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
Nico4sen
2023
2023
Berichten: 990
Lid geworden op: 03 jul 2011, 12:26
Type: R1200RT
Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door Nico4sen »

Wat een schitterend (foto)verslag van een schitterende dag Jeroen _004
Gebruikersavatar
Wildripper
Berichten: 487
Lid geworden op: 15 dec 2008, 14:36
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Locatie: Hoorn

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door Wildripper »

Jeroen, je hebt het perfect verwoord.

Wat waren sommige van die drempels hoog zeg. Je vloog zo nu en dan bijna van je fiets af. -naughty-
Was een zeer gezellige rit en Kenny nogmaals dank voor het perfecte voorrijden. Big RT Smile
We hebben ondanks het weer genoten van de mooie omgeving. De vervuiling was hier en daar best heftig en regen en paardepoep is ook geen fijne combi. :evil:
We kijken weer uit naar een volgend treffen. -kwijling-
Gaan we net als vorige jaren een verzamelplek voor de foto's maken of gaan we ze hier er in zetten?

[groet]
Jack en Roxane
Zümo XT
Gebruikersavatar
Jenny54
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 159
Lid geworden op: 16 mar 2008, 22:38
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: Is van Jos, ik mag meerijden.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Diemen
Locatie: Diemen

Re: Video BMW RT Treffen 2015

Ongelezen bericht door Jenny54 »

Bijzonder mooie impressie. Ik had geen tijd om buiten te kijken, dus dit geeft mij een goed beeld!! _004

[groet] Jenny
Martin7007 schreef:Hartelijk dank voor weer een geweldig georganiseerd treffen2015
[groet]
Martin 7007
[youtube]http://youtu.be/Mva7Us92L9c[/youtube]
Met vriendelijke groet
Jenny
Beheerder
Afbeelding
Gebruikersavatar
HanTeRT
2023
2023
Berichten: 291
Lid geworden op: 27 okt 2009, 21:18
Type: Overig R-serie
Bijz: Full Options
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Overijssel
Locatie: Zwolle

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door HanTeRT »

Hierbij enkele foto's.
http://www.mijnalbum.nl/Album=LYWR7J4O

Groet,

Han
Denk in oplossingen, niet in problemen.
Gebruikersavatar
WernerB
Berichten: 841
Lid geworden op: 09 okt 2009, 14:50
Type: R1200RT
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tholen
Locatie: Tholen

Re: Video BMW RT Treffen 2015

Ongelezen bericht door WernerB »

Leuke filmimpressie Martin! Heb het filmpje nu twee x bekeken en hij blijft leuk.
Jammer dat je niet kon doorfilmen tijdens onze lunchpauze bij de Rustende Jager. Ook daar hadden we het als groep buitengewoon plezierig!
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wildripper
Berichten: 487
Lid geworden op: 15 dec 2008, 14:36
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Locatie: Hoorn

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door Wildripper »

Hier heb ik de mijne dan maar ff geplaatst.

treffen2015
http://www.mijnalbum.nl/Album=IOYSHW4S

Big RT Smile

[groet]
Zümo XT
Gebruikersavatar
Edvard
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 jul 2014, 00:18
Type: R1200RT
Bijz: 2005 Full-optionals behalve ESA
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Amersfoort
Locatie: Amersfoort - Schothorst

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door Edvard »

Wij zijn nu pas terug. Hebben nog even nagenoten van de omgeving vandaag.
Iedereen bedankt voor de gezellige dag gisteren.
Groet, Edvard en Claudia
Carpe Diem
Gebruikersavatar
mhovens
Berichten: 294
Lid geworden op: 20 nov 2009, 10:40
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Almere
Contacteer:

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door mhovens »

ferryversteegen schreef:Jos en Walter, bedankt voor de organisatie, het was weer goed geregeld :).
Ik heb vandaag een filmpje gemaakt, zie
[youtube]http://youtu.be/LyrmvCT7NFQ[/youtube]
8:30 Huh? _001
Gebruikersavatar
Martin7007
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 dec 2013, 17:24
Type: R1200RT
Bijz: F.O. + intercom + grijs Nedplex flip up + zumo 590
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Doetinchem
Locatie: Doetinchem

Re: Video BMW RT Treffen 2015

Ongelezen bericht door Martin7007 »

WernerB schreef:Leuke filmimpressie Martin! Heb het filmpje nu twee x bekeken en hij blijft leuk.
Jammer dat je niet kon doorfilmen tijdens onze lunchpauze bij de Rustende Jager. Ook daar hadden we het als groep buitengewoon plezierig!
Ook jullie bedankt, blijkt maar weer het is goed vertoeven onder gelijk gestemde ook als je elkaar voor het eerst op het BMW RT forum treffen ontmoet.
[groet]
Gebruikersavatar
twin
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2012, 20:02
Type: R1200RT
Bijz: mooie volle fiets
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: noord-holland

Re: Video BMW RT Treffen 2015

Ongelezen bericht door twin »

Het was een gezellig en indrukwekkend treffen op 3 mei 2015. Ondanks de regen die zo nodig tijdelijk een rol moest spelen hebben wij een geweldige dag gehad.
Alle betrokkenen die zich bezig hielden met voorbereiding, organisatie, begeleiding etc. hartelijk dank en waardering voor jullie inspanningen.

Groeten,
Hans & Joyce Kranendonk ( twin ).
Gebruikersavatar
Lexrt
Berichten: 209
Lid geworden op: 15 aug 2009, 17:12
Type: R1200RT/LC
Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Best
Locatie: Best

Re: Video BMW RT Treffen 2015

Ongelezen bericht door Lexrt »

RT vrienden van de organisatie het was weer geweldig, bedankt voor deze onvergetelijke dag. Alles tot in de puntjes verzorgd een groot compliment.

Groeten Lexrt Big RT Smile _004 _004
Gebruikersavatar
sacuL
Berichten: 159
Lid geworden op: 10 nov 2013, 21:27
Type: R1150RT
Bijz: een mooie zwarte met LED daglicht verlichting.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Re: Video BMW RT Treffen 2015

Ongelezen bericht door sacuL »

Dag Forumbeheerders en route commissie,

Natuurlijk kan en ga ik niet achterblijven om jullie te bedanken voor weer een geweldig leuk treffen -top- -top-
Hier gaan we weer even op teren. Big RT Smile
Zijn er al plannen zijn voor TREFFEN 2016 ?
E v t voor het midden van het land ? dan kan ik plaatselijke bekendheid bieden.

[groet] sacuL.
"LEKKER DUURT ALTIJD TE KORT"
Gebruikersavatar
Jeroen1969
Berichten: 267
Lid geworden op: 09 sep 2012, 14:37
Type: R1250RT
Bijz: Spezial Option 719 Blue Planet
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Lage Vuursche

Re: RT Treffen 2015 - 221 deelnemers

Ongelezen bericht door Jeroen1969 »

08:30 PM, oftewel in goed Nederlands: 20:30 (op zijn Brabants: Half negen in den aovond)
Voorheen: 1981 Yamaha Maxim 550, 2001 R1150RS, 2010 R1200RT, 2015 R1200RS, 2017 R1200RS. Spätzi = 2019 R1250RT, ja ze heeft een naam, nee ik schaam me nix.
aartjan
Berichten: 32
Lid geworden op: 22 jul 2010, 23:43
Type: R1200RT
Bijz: altijd
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: biddinghuizen
Locatie: Biddinghuizen

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door aartjan »

Zeer geslaagd weekend, zaterdag al angekomen, lekker alles rustig aan kunnen doen, mooie locatie, leuek mensen.. top. op naar volgend jaar, en misschien nog wel ertussenin...


groet Aart-Jan en Teuni... en onze -1200- _004
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Afbeelding
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hier eindelijk dan ook mijn bijdrage. Ook met dank aan Jeroen1969 en Martin Wempe.
Video Jos WRSM - BMW RT Treffen 2015
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
Edvard
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 jul 2014, 00:18
Type: R1200RT
Bijz: 2005 Full-optionals behalve ESA
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Amersfoort
Locatie: Amersfoort - Schothorst

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door Edvard »

Prachtige montage Jos!
Carpe Diem
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Inmiddels groeit het aantal reacties op het treffen2015 . Uiteraard stellen we dat zeer op prijs. _004

Heb je ook foto's of video opnamen gemaakt van het Treffen gemaakt?
Plaats ze dan hier in dit draadje.
Ik zorg dat ze dan HIER overzichtelijk op een rijtje komen te staan.

Heb je foto's/video's en weet je niet hoe je ze het beste kunt plaatsen? Stuur me dan een PB'tje >>

Later zal nog een aparte overzichtspagina gemaakt worden voor het archief.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
Beemer-Tycoons
2023
2023
Berichten: 247
Lid geworden op: 23 mar 2009, 22:08
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Kawasaki GTR1400, V-Stream scherm ,Hypro vering.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door Beemer-Tycoons »

Erg mooie montage Jos een aanwinst voor het archief.
Meer dan 45 Jaar Motor historie :Suzuki 250, Suzuki 750GT, Kawasaki Z900, Kawasaki Z1000, Suzuki 750GT, Honda 350 4cil, Kawasaki 450 2cil, Kawasaki Z550, Kawasaki Z1000ST, Kawasaki 1000GTR, Bmw R1100RT, BMW R1150RT, Kawasaki GTR1400
Afbeelding
Gebruikersavatar
deHaai
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 nov 2008, 20:15
Type: R1100RT
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Emmen
Locatie: Valthermond Drenthe

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door deHaai »

Prachtige filmpjes en foto's over een geweldige route
en laten we eerlijk zijn na vandaag op 5 mei wat een honde weer
tenminste hier in drenthe :O
hadden wij toch op zondag goed weer :D
bij deze wil ik iedereen nog even bedanken voor deze treffen _004

[groet] Gradus
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Pech snel verholpen . . . Waarschijnlijk heeft een draadbreuk bij de versnellingsbaksensor er voor gezorgd dat ik niet meer kon starten bij aankomst op de treflokatie op 2 mei jl.
Een simpele by-pass bood een tijdelijke oplossing. Ik kon in ieder geval weer starten en rijden dankzij deze vakman van de Wegenwacht (nu MET RT Forumcap :lol: )
Afbeelding
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ben1200RT
2024
2024
Berichten: 226
Lid geworden op: 09 nov 2010, 15:40
Type: R1200RT/LC
Bijz: Divers
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Salland

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door Ben1200RT »

Dames en heren van de organisatie, ook namens Ellen een hele diepe buiging voor de organisatie en uitvoering van dit RT treffen. Zelf voor de 6e keer aanwezig en de laatste 2 keer met Ellen, maar het is en blijft een genot om deze dag mee te mogen maken. En zoals elk jaar ook dit jaar genoten van de HELE dag. Ja we hebben onderweg wat regen gehad. Maar bekijk het eens andersom: de meeste regen valt naast je!! Big RT Smile . De ontvangst was goed, de rit beter en het buffet smaakte best. Ja we zullen volgend jaar weer van de partij zijn. Zeker en vast.

Groeten Ben1100RT en Ellen.

ps Claudia en of Jenny: heb ik toevallig de 3 speldjes welke ik gekocht heb, bij jullie op de tafel laten liggen?
Wie op tijd vertrekt ................ hoeft zich niet te haasten.
PaulSolleveld
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jan 2015, 22:17
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Apeldoorn

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door PaulSolleveld »

Voor mij begon het treffen toen we aansloten bij het zwaantje die vanuit het noorden langs Apeldoorn kwam.
Geweldig om met zo'n groep BMW's en een Kawasaki naar het treffen te gaan.
De organisatie heeft werkelijkwaar alles goed geregeld en uitgewerkt, complimenten.
De toerist was perfect, mooie dijkjes, leuke (stille) dorpjes en prachtige vergezichten.
Alle bagger en bergen grint nemen we allemaal voor lief.
Jullie als organisatie kan terug kijken ook een perfecte georganiseerde dag
Tot volgend jaar.

Paul Solleveld
Gebruikersavatar
basplehn
Berichten: 514
Lid geworden op: 27 jul 2014, 11:51
Type: R1200RT/LC
Bijz: Tourscherm, Topkoffer en NAV V
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heesch
Locatie: Heesch

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door basplehn »

Organisatie treffen2015 bedankt voor het organiseren van een mooie dag _004

[groet]
Bas & Rianne
BMW K1200GT (2003) Graugrun Metallic
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
Gebruikersavatar
Ercan
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 jul 2011, 22:44
Type: R1150RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zuid Holland

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door Ercan »

Beste mensen,

hierbij de link naar de foto`s van het RT Treffen 2015. Bestaat uit 3 delen en staat op het evenement pagina van Facebook.

https://www.facebook.com/events/1458333864449410/

Nogmaals allemaal bedankt voor deze mooie dag.

Groetjes
Ercan
Gesloten

Terug naar “BMW RT Treffen 3 mei 2015”