Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

basenjoost
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2017, 15:47
Type: R1150RT
Bijz: geen .helemaal standaard
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: purmerend

Even voorstellen

Ongelezen bericht door basenjoost »

Forum leden .

Hierbij zal ik mij even voorstellen . Ik ben een z.g.n herintreder 59 jaar jong en wil graag tochten gaan maken met mijn vrouw, als ik die een motor liet zien waar zij achter op moest dan was het steevast ,maar daar ga ik niet op zitten, dat past niet en ik waai er van af en waar moeten me spullen ? zodoende heb ik bij Jensen in Nijmegen een R1150 RT gekocht, volgens de verkoper is hij niet zo mooi, maar er goed en weinig kilometers.
Ikzelf vind hem prachtig hoewel hij wel wat gebruikers sporen heeft maar deze zijn met een verfspuit wel op te knappen ,banden zijn goed maar matig en voor de rest een mooie machine . Ik ben veel BMW,s afgeweest maar dan was de advertentie een stuk gunstiger als de werkelijkheid , zonde van je tijd en km,s zodoende toch maar gekozen voor een dealer , Ik heb heel veel vragen en zal het forum veel raadplegen ,als ik het antwoord niet op het forum kan vinden dan zal ik mijn vraag graag op het forum stellen .

met vriendelijk groet

Bert
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Bert,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en kenmerkend is dat je zegt dat je je 59 jaar jong voelt . . . dat voel ik op mijn 50 ste! :D

Top ook dat je een -1150- heb gekocht en ja, een eerlijke goede RT, zal ondanks enkele gebruikerssporen je toch ook een goed gevoel geven!

Op ons forum is middels de zoekfunctie een schat aan informatie te vinden. Stel gerust je vragen en deel vooral ook je ervaringen.

Verder wens ik je vele plezierige kilometers op je RT en veel plezier ook op ons forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bert M
Erelid
Erelid
Berichten: 2313
Lid geworden op: 26 dec 2011, 16:45
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Bert M »

Welkom op ons mooie RT-forum! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst _004
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”