goeidag eem !

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gerry
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2018, 13:41
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nieuwe Pekela

goeidag eem !

Ongelezen bericht door Gerry »

zo groet een Noordeling vaak , '' goeidag eem'' Gerry aangenaam, en net nieuw op dit forum, 42 jaar rij ik nu motor, zal hier niet neer typen hoeveel motoren ik heb gehad, das best veel, maar sinds 9 Juli in het bezit van een mooie R1150rt , van 2002 via een particulier , ik had al eerder BMW gereden, o.a. de R1100r en toch trekt dat dan weer , alleen wou ik er geen ABS op , ik kan er slecht aan wennen, en de verhalen over de pomp ( dure reparaties) hielpen mee , en nu een RT zonder ABS maar met staalomvlochten leidingen, remt als een racer _004 we rijden altijd/vaak samen , mijn vrouw achterop , soms met een groepje, of met vrienden , laatst nog naar Sauerland geweest, een gebied waar het mooi touren is .
verder ben ik huisman , en van het bouwjaar 1957 , heb net nieuwe bridgestones, en olie ververst e.d. en we gaan straks eens even een testritje maken , richting Lauwersmeer , onderhoud doe ik veel zelf, meest het rondom gebeuren , en het blok laat ik aan de vakman over .
ik heb al een beetje rond gekeken hier , en het lijkt me wel gezellig , we hebben vast nog wel contact ... see yah !!!!
gr. Gerry
rsz_1r1150rt_2002.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: goeidag eem !

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Gerry,

"Goeidag eem" moet wel een typisch Grunniger uitspraak zijn . . . ik ken 'em niet in Fryslân. _004

In ieder geval van harte welkom op ons mooie RT-forum en geniet van je -1150- . En ja, dat BMW boxer virus raak je never nooit meer kwijt! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
mikanos
Berichten: 154
Lid geworden op: 03 apr 2014, 09:46
Type: R1200RT
Land: Zuid-Holland
Woonplaats of omgeving: Gorinchem

Re: goeidag eem !

Ongelezen bericht door mikanos »

Welkom👍🏻

Veel veilige km’s toegewenst zonder abs.
Je schrijft dat je er niet aan abs kan wennen.
Benieuwd wat je motivatie erachter is.
2014-Heden BMW R1200 RT, Full options
2009 - 2014 Honda VFR uit 2002
Gerry
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2018, 13:41
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nieuwe Pekela

Re: goeidag eem !

Ongelezen bericht door Gerry »

de motivatie ? nou misschien kan ik niet wennen aan ABS na 42 jaar zonder , maar ik had al wat verhalen gehoord over de ABS-pomp , en de zeer dure reparaties , ik heb well proefgereden met een 1150 met ABS, maar ik had het idee, dat de remdruk steeds anders was , maar nogmaals, kan goed tussen de oren zitten , maar zo zonder vind ik het best , en de motor remt als een tierelier Big RT Smile
gr. Gerry
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”