présent

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Tonie72

présent

Ongelezen bericht door Tonie72 »

Beste forumleden,

Ik ben Tonie, woonachtig in Hollands Kroon. 1ste motor gekocht (1990) als 17 jarige dat ik woonachtig was op Curaçao (3 jaar gewoond), dit was een Honda CB350. De 2de motor (2012) werd een Suzuki GSX1400 in prachtig blauw. Deze heb ik samen met een vriend van mij (hier op het forum onder de naam BlackBull) opgehaald in Crimmitschau, vlakbij de Tsjechische grens. Klein ritje van bijna 25 uur in 1 gehele ruk door heen en terug, vergeet ik nooit meer, prachtig.
2 jaar terug deze weg moeten doen (met pijn in mijn hart) omdat het lichamelijk niet meer haalbaar was zo'n naakte fiets. Aantal weken terug via Motoshare een BMW R1200RT uit 2005 gehuurd en ik was eigenlijk gelijk om. De afgelopen weken samen met BlackBull het gehele kikkerlandje rondgereden op zoek naar een knappe RT (pekelvrij en goed verzorgd). Op de foto's zien de meeste er goed uit, maar in werkelijkheid schieten de tranen in je broek. -naughty-

Maargoed, uiteindelijk een prachtige (al zeg ik het zelf) blauwe RT (uit 2008) gevonden met bijna 75000km op de teller. Pekelvrij en goed verzorgd. Afgelopen week al wat kilometers gemaakt en ook al flink aan het poetsen geweest. Van de winter al het plastic eraf en daarachter alles eens goede schoonmaakbeurt geven. Volgend jaar april/mei breng ik hem naar de BMW dealer voor een grote beurt, excl. motorolie/cardanolie/bougies en filters, dat doe ik zelf wel. Foto's van de blauwe zal ik even proberen op de plek te zetten waar ze thuis horen.

Motorgroet,
Tonie.
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: présent

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Tonie,
icon_welcome en bedankt voor je leuke intro. Heel veel plezier met je -1200-
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: présent

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Tonie,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . Veel plezier met je -1200- en laat 'em gerust zien in dit topic:
viewforum.php?f=16 . . . en veel genoegen op ons unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”