Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

the Freez
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 nov 2018, 09:33
Type: R1150RT
Bijz: Wintermotor
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Medemblik

Even voorstellen

Ongelezen bericht door the Freez »

Hallo Allemaal,
Mijn naam is Henk (the Freez)
Woon in de buurt van Medemblik NH. Rijdt sinds het behalen van de leeftijd enkel motor omdat ik nooit echt iets met 4 wielen heb gehad.
Daarom rijdt ik 12 maanden per jaar door weer en wind. Gezien de uitdagingen die dit voor zowel de berijder als het rijwiel oplevert heb ik gekozen voor BMW als werkpaard. Dit merk is het beste bestand tegen ons klimaat daar waar andere merken tot mijn grote irritatie afhaakten of compleet vast gerot de geest gaven. Al moet ik wel bekennen dat ik er voor de hobby nog een Harley op nahoudt.
Na diverse K75's en een uitstapje naar een lichtere F650 heb ik een R1150rt uit 2002 gekocht met 50.000 op de teller. Sleutelen deed ik altijd zelf. Vandaar dat ik ook ooit lid was van het K forum. Nu dus van het Boxer forum.

Wie ik ben wordt niet bepaald door wat ik beroepsmatig doe of maatschappelijk bereikt heb. Ik ben een motorrijder in hart en nieren, zonder kapsones en recht door zee.
Op dit forum hoop ik mjn ervaring te kunnen delen en informatie te halen die ik nodig heb om alles het hele jaar door op een veilige en gezonde manier op de weg te kunnen houden.
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Henk

Bedankt voor je intro en icon_welcome
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Henk,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en ook namens mij bedankt voor je intro. _004

Ik hoop dat je als motorrijder in hart en nieren hier op ons forum je hart kunt ophalen. Deel vooral ook je sleutel ervaringen en vele plezierige kilometers toegewenst op je “werkpaard” . . . een -1150- ! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”