Wie ben ik?

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

HaRo
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2019, 23:48
Type: Ik heb een andere motor
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Deurne

Wie ben ik?

Ongelezen bericht door HaRo »

Zo even mij voorstellen wie ik ben en wat ik hier kom doen Big RT Smile

Ik ben Hans uit Deurne en mijn bouwjaar is van 1991 :mad: ik heb sinds augustus motorrijbewijs en een motor sinds mei 2018.. Jaja een mooie koop kon ik niet laten. Is geen BMW.. een Harley Davidson uit 1988. Ben inmiddels erachter dat deze toch meer een genotmotor is en zoek zelf een toermotor.

Ik ben hier verzeild door zoektocht naar een BMW motor, zoals ik hierboven aangaf ben ik op zoek naar toermotor. Aangezien ik dikwijls naar Rotterdam moet afreizen, echter laatste tijden in ongelukkige tijden waar ik overal in file terechtkom. Heb ik besloten om een motor te zoeken😉 Voor de BMW wil ik lekker kunnen rijden en langere ritten maken. Met wen HD gaat dat ook prima alleen hij is al zo oud en begin meer te koesteren😎

Tot zover ben ik gekomen op R1200RT of R1200GS of K1200S wel weet ik na 2007 zoeken ivm kinderkwaaltjes of liefst na 2010 ivm motorblok. Tips en tricks zijn welkom.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Wie ben ik?

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Hans,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Als je op zoek bent naar een reis- en tourmotor dan is de RT (Reise Tourer) het juiste antwoord.

Verder is de keuze voor BMW RT of GS een persoonlijke. De RT biedt veel comfort. De GS is "lichtvoetiger". Dit is echter niet het topic om hier uitgebreid op in te gaan. Dit is het voorstel topic.

Ik raad je aan om het volgende topic eens rustig door te lezen: viewtopic.php?f=63&t=5366. Maak hoe dan ook eens een proefrit en ervaar de verschillende type motoren van BMW.

Veel succes met je zoektocht en veel genoegen op dit unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
HaRo
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2019, 23:48
Type: Ik heb een andere motor
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Deurne

Re: Wie ben ik?

Ongelezen bericht door HaRo »

Hoi EileRT,

Dankjewel voor de verwelkoming ;)

Het was ook niet mijn bedoeling om een topic op te starten. Ik ga de forumlink die je stuurde even bekijken. Dankjewel. Mocht je paar tips of iets van je willen vertellen wat ik toch moet weten, stuur me heus PB (mits forum hier dat heeft)

Ik ga me verder in verdiepen;-) dankjewel

[groet] Hans
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Wie ben ik?

Ongelezen bericht door EileRT »

Ga je vooral oriënteren/inlezen Hans. Ik ben echter meer een voorstander om de info/tips voor de aankoop van een motor publiekelijk te delen. We zijn tenslotte een forum. ;)

Er zijn overigens al heel veel tips gedeeld via dit forum in de afgelopen 11 jaar. Wanneer je de zoekfunctie rechts bovenin de forumindex gebruikt of kijkt via de link die ik gegeven heb van het topic R . . . RT kopen ja of nee? kom je een schat aan info tegen. _004
HaRo schreef: 10 jul 2019, 20:22Mocht je paar tips of iets van je willen vertellen wat ik toch moet weten, stuur me heus PB (mits forum hier dat heeft)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”