POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ben je opzoek naar een andere motor en wil je een BMW R...RT kopen? Stel dan je vragen aan de huidige eigenaren.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Blijf nog jij RT rijden?

Ja, bevalt me goed
374
77%
Ja, maar wil binnenkort een wel nieuwer type
59
12%
Nee, ik koop binnenkort een ander merk
15
3%
Nee, ik stop binnenkort met motorrijden
8
2%
Anders (licht toe in het onderwerp)
32
7%
 
Totaal aantal stemmen: 488

BRS07
Berichten: 177
Lid geworden op: 24 okt 2009, 12:04
Type: R1250RT
Bijz: Geheel eigen ontwerp 1250 RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Randstad
Locatie: Randstad

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door BRS07 »

BRS07 schreef: 13 dec 2019, 09:34 Blijf jij nog de RT rijden?

Jawel de trouwe 1200 RT

Graag had ik een nieuwe 1250 RT willen kopen en was ik al ver in de onderhandelingen en zelfs de proefrit was gemaakt.


Groet Hans.
En na heel lang wikken en wegen en het uiteindelijk kopen van een 1250RT dan toch maar besloten om met heel veel pijn in het hart de 1200RT te verkopen :cry:
De garagebox is echt te klein voor twee RT-'s dus moet voor de 1200 een nieuwe eigenaar gevonden worden.
Tijdens de grote beurt en het schoonmaken heb ik me vele malen afgevraagd "waarom een 1250?" en hoop daar snel uit te zijn.

Nu staat de 1200 nog lekker onder zijn hoesje en weet zeker dat er iemand nog heel veel plezier met hem gaat krijgen _004

[groet] Hans.
Gebruikersavatar
Marc H
Berichten: 105
Lid geworden op: 21 jan 2020, 17:33
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Purmerend

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door Marc H »

Are you kidding? Tuurlijk bevalt hij goed.

Ben veel te lang op zoek geweest en gespaard :D
Een vader is iemand die foto's heeft waar ooit zijn geld heeft gezeten.
Gebruikersavatar
Henk7777
Berichten: 284
Lid geworden op: 01 jun 2015, 15:39
Type: Overig R-serie
Bijz: 40 jaar GS editie
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ter Aar
Locatie: Ter Aar

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door Henk7777 »

Een nieuwe 1250...voorlopig niet...

Het enige wat aan de 1250 anders is, dat is het blok...loopt erg soepel en mooi... maar niet goed genoeg om daarvoor 15.000 euro neer te leggen..

Nee.... mijn lc moet nog zeker 50.000 km mee en dan gaan we wel een keer kijken voor een leuke 2e hands 1250..

Henk7777
BMW R1250GS 40 jaar GS editie 2021
Kawasaki Z750 H ltd 1981
Yamaha FS1 1969
Gebruikersavatar
Rebel
Berichten: 223
Lid geworden op: 12 jun 2017, 13:01
Type: R1150RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Breda

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door Rebel »

JAAAAAAAAAAAAAAAA, ik blijf RT rijden maar kijk wel uit naar een jonger exemplaar :D
BMW R 1200 RT (2010), ABS, ASC, ESA, RDC ThunderGrey-Metallic/Titan Silber, Michelin Pilot Road 4GT
"We are rebels for a cause, poets with a dream and we won't let this world die without a fight"
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them"
Gebruikersavatar
janvdv
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jan 2017, 18:15
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dalfsen

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door janvdv »

Ik heb nu, na een R1200RT uit 2006 en R1200RT-LC uit 2015, eens een R1250GS gekocht. Waarom? De R1200RT rijdt best heel goed. Maar eigenlijk begon me de enorme wind bedcherming me wel tegen te staan en wilde ik graag weer meer in de wind zitten. Want ik ben toch een "mooi weer"rijder.
Dan maak ik wel per jaar ongeveer 10.000 -12000 km. Mijn eerste ervaring met de GS is, dat je er wat sportiever op zit. De GS is ook wat gemakkelijker in het korte stuurwerk. Maar we hopen het de komende zomer te beleven.......
Honda Magna
Honda CBR1000F
Honda VFR800
BMW R1200RT 2009
BMW R1200RT LC 2015
Nu: R1250GS 2019
Gebruikersavatar
Rebel
Berichten: 223
Lid geworden op: 12 jun 2017, 13:01
Type: R1150RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Breda

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door Rebel »

Nou Jan daar ga jij heel vrolijk van worden kan ik je zeggen.
Een collega van mij heeft zo'n nieuwe GS Adventure LC en vind 'm fantastisch.
Zelf heel kort op een R1200GS LC gereden bij meneer BMW tijdens de introductie een paar jaar geleden.
Ik moest er wel even aan wennen na mijn R1200GS 2008 en 2012 die ik gehad heb.
Dat waren luchtgekoelde en die rijden toch heel anders.
Ik vind het moeilijk te omschrijven, maar de types voor de LC geven mij meer het gevoel van rijden
met een ouderwetse carburateur motor, de LC is duidelijk moderner, meer power, nog strakker, geraffineerder.
Wel meer het aan/uit gevoel had ik erbij met gas geven.
Rijd verder fantastisch.
Zag vandaag ook weer een luchtgekoelde GS Adventure . . . . blijft toch wel kriebelen -kwijling-
Qua keuze ben ik er nog niet helemaal uit. Ik kijk op dit moment wel naar een andere RT.
Mijn grootste bezwaar op de R1200GS (NON-Adventure) vond ik de windbescherming.
Ondanks mijn adventure ruit, daar bovenop flipup-spoiler en Winglets op de kuip, zat ik toch nog veel
in het geklapper van de wind (turbulentie).
Ik vraag mij af of dit op de Adventure uitvoering ook zo is. Kan ik natuurlijk nog eens uitproberen her en der.
De adventure is veel breder en voller aan de voorzijde.
Op de RT vind ik de windbescherming prima, hoewel het op de R1150RT met originele ruit ook niet ideaal is.
Nu met V-Stream ruit prima in orde. Ik zie ook wel dat dat met de nieuwere modellen nog beter geworden is.
Dus wie weet waar ik nog op uitkom.

Alvast veel rijplezier toegewenst !!! _004
BMW R 1200 RT (2010), ABS, ASC, ESA, RDC ThunderGrey-Metallic/Titan Silber, Michelin Pilot Road 4GT
"We are rebels for a cause, poets with a dream and we won't let this world die without a fight"
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them"
Gebruikersavatar
DickJe
Berichten: 142
Lid geworden op: 02 jul 2018, 10:05
Type: R1150RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Obdam

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door DickJe »

Ik heb afgelopen week op de beurs een zeer mooie -1150- gekocht.
Mijn -1100- gaat dus binnenkort de verkoop in.

Deze switch is niet uit ontevredenheid gekomen, maar omdat de 1150 wat voordelen heeft; mooiere kleur, slechts 35000km gelopen sinds 2001 en zo te zien altijd binnen geslapen.

Morgen ga ik ‘m halen Big RT Smile
Ooit: Suzuki T500, Honda CB750-four, Honda CB400-four, Honda CX-500, Kawasaki GPZ-900, Suzuki GSX-600F, BMW R1100RT, Honda CB500, Yamaha Fazer 600, BMW R1150R
Nu: BMW R1150RT, Honda NC750X DCT
Gebruikersavatar
Rebel
Berichten: 223
Lid geworden op: 12 jun 2017, 13:01
Type: R1150RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Breda

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door Rebel »

Veel rijlezier met je nieuwe aanwinst _004
BMW R 1200 RT (2010), ABS, ASC, ESA, RDC ThunderGrey-Metallic/Titan Silber, Michelin Pilot Road 4GT
"We are rebels for a cause, poets with a dream and we won't let this world die without a fight"
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them"
stryker
Berichten: 58
Lid geworden op: 14 sep 2018, 13:17
Type: R1150RT
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: Diepenbeek

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door stryker »

ik droom stiekem wel van een xr... of een gs maar spijtig genoeg andere prioriteiten.
Maar ik denk wel als ik ooit een andere fiets zou kopen dat blijft de rt toch mooi hier. (ik heb plaats genoeg voor zeker 10 motoren droog en verwarmd te plaatsen en als het echt moet dat kunnen er nog wel een 30 tal in de schuur). spijtig genoeg alleen maar budget voor eentje
Ed17
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 mei 2020, 15:44
Type: R1200RT/LC
Bijz: 2017
Land: België
Woonplaats of omgeving: Geel

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door Ed17 »

Na toch wel enige tijd op een "niet RT" gereden te hebben (Yamaha, Honda..) uiteindelijk toch een R1200RT LC aangeschaft.
Na de eerste proefrit wist ik het weer: ik heb nen RT altijd gemist en nu ik er terug een heb, pakken ze 'm niet meer af!
Ja hoor, ik blijf RT rijden!
Ed.
wsnoeij
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2018, 18:39
Type: R1200RT
Land: Zuid-Holland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door wsnoeij »

Ook ik blijf RT rijden, heb veel technische en electronische problemen gehad met mijn R1200RT en heb hier afscheid van genomen, maar ga nu op zoek naar een goede R1150RT
fransgabler

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door fransgabler »

De afgelopen decennia heb ik op veel merken en types mogen rijden.

Uit de vele reacties hierboven blijkt al dat het meest betrouwbare aan de BMW de markttechnische naam is. Er gaat nog wel eens wat kapot en de onderdelen en reparaties zijn over het algemeen prijzig. Met uitzondering van de R1150RT heb ik kennelijk geluk gehad, behalve de slijtagedelen heb ik weinig kosten gehad aan de achtereenvolgende BMW ees muv de R1150RT. Gelukkig is aan een boxer veel onderhoud zelf uit te voeren.

Vanwege de leeftijd de laatste jaren vooral RxxxRT gereden. Eigenlijk is de laatste BMW - in dit geval de R1200RT DOHC - de meest comfortabele gebleken. Fysiek ben ik niet helemaal in orde en ik wil toch reizen tot aan Zuid Frankrijk toe. Dat lukt niet meer op een 500 twinnetje of een XJR 1300. De R1200RT is vooral goed op lange trajecten met veel bochten.

De BMW R1150RT heb ik als een echte probleemmachine ervaren door de over-engineerde ABS configuratie. Elders heb ik daar al het nodige over geventileerd. Van de post hierboven begrijp ik dan ook niet veel. Een betrouwbare R1150RT is in mijn beleving een contradictio in terminis. Bij een failure van het ABS 3 systeem is het onverantwoord om verder te rijden. Alle BMW ees vanaf 2001 t/m 2006 die met het ABS3 systeem zijn uitgerust, lijken wel rijdende tijdbommen te zijn als het om de duurzaamheid van dit peperduur te herstellen systeem gaat.

Het comfort van de 1200RT heeft helaas ook een nadeel en dat is het gewicht.
Om die reden heb ik er een Triumph Tiger 885i uit 2000 naast gekocht, om niet voor kleine stukjes die kwart ton aan RT gewicht uit de garage te hoeven duwen. Spannend machientje voor tochten tot zo'n 80 km.

De R1200RT heeft naast het geboden comfort ook de X factor. Zolang het lukt zal ik een RT - maar zeker geen R1150RT - blijven rijden met een funbike ernaast.
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Dan prijs ik mij gelukkig dat mijn R1150RT (2004) kennelijk vooralsnog de enige uitzondering op de gestelde regel is.. :D
fransgabler

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door fransgabler »

Berrybeer schreef: 31 dec 2021, 10:45 Dan prijs ik mij gelukkig dat mijn R1150RT (2004) kennelijk vooralsnog de enige uitzondering op de gestelde regel is.. :D
Je bent de grootste fan van dit type motor. In een van je posts lees ik dat als de ABS het opgeeft, je een nieuwe monteert of laat monteren. Waar de motor op totall loss afstevent, kies je ervoor de motor in oude glorie te herstellen in plaats van over te stappen op de R1100RT of de R1200RT van ná 2006. Ook in die zin ben je een uitzondering. Dat geeft overigens ook aan dat er een regel opgaat. Of het in de praktijk ook zo uitwerkt, moet nog blijken als daadwerkelijk de portemonnaie getrokken moet worden ipv dat de verzekering de schade dekt.

Ik vind het wel mooi dat je die opvatting koestert. Het geeft de verbinding aan tussen jou en je motor. Die is te prijzen.

Ik was ook een R1150RT adept qua beleving, comfort, vormgeving en noem maar op. Ook ik riep dat met het jaarlijks verversen van de remvloeistof en het monteren van staalomwonden remleidingen de veelgenoemde failure van het systeem kon vermijden. Als je de unit maar goed onderhoudt, dan treden er geen problemen op en gaat de pomp eindeloos mee. Tot aan het moment dat in Frankrijk de ABS 3 unit de pijp aan Maarten gaf en ik zo kortzichtig was om met een falend remsysteem! - volgens BMW echter goed genoeg om de BMW dealer te bereiken - 400 km naar huis te rijden.

Als ik naar de aanmeldingen op dit forum kijk, dan zie ik veel R1150RT instappers verschijnen. Het lijkt geen toeval te zijn dat velen afscheid nemen van dit type BMW. De newbies zijn vast niet allemaal op de hoogte van de risico's die zij financieel en qua veiligheid lopen met dit type motor. Het verbaast me ook niet dat er forumleden zijn die hun ABS 3 op voorhand verwijderen, om niet het risico te lopen onderweg stil te komen staan.

Jammer dat er een mooie en comfortabele BMW RT op de markt is uitgebracht met een over-engineerd ABS remsysteem.
De R1150RT is verder een prachtmotor.
Gebruikersavatar
fschuurman
Berichten: 353
Lid geworden op: 18 feb 2020, 22:51
Type: R1200RT
Bijz: R 1200 RT LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heerhugowaard
Contacteer:

POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door fschuurman »

Mede daarom heb ik de X factor gekozen na veel lezen op het forum. Gelukkig onder garantie werd mij een falende dynamo niet bespaard. Leverde wel weer een avontuur op.

Ik twijfel momenteel erg over een GS, echter ik ontwikkel een liefhebberij voor lange afstanden en dat is nu waar ik met een GS nog geen ervaring mee heb. Vooralsnog steekt mijn LC met kop en schouders boven alles uit.
Groet,
Frank

Sinds 2018 herintreder op de motor.
Yamaha XT350 - Honda NT650V - BMW R1200RT/LC
Gebruikersavatar
ErikS
2024
2024
Berichten: 483
Lid geworden op: 19 jan 2014, 19:01
Type: R1250RT
Bijz: Een met radio en BMW navigatie (TFT) en Zumo XT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West Veluwe-Vallei
Locatie: De parel van Gelderland
Contacteer:

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door ErikS »

Ik heb "anders " ingevuld en wel om de volgende reden;
Ik zou normaal gesproken BMW blijven rijden alleen BMW (Nederland) kan op dit moment al meer dan één jaar niet leveren wat ik wil. Mogelijk dat dit mij er toe noopt om voor een ander merk te gaan kiezen.
IK wilde namelijk mijn 1250RT inruilen voor het nieuwste model maar met: - sleutel (dus zonder de "Keyless ride" optie) - met radio (is nog steeds niet leverbaar) - met adaptive cruisecontrol (is inmiddels ook niet meer leverbaar)

En kennelijk weet ook BMW Nederland niet wanneer de beide opties weer leverbaar zijn. En het afleveren met een sleutel behoort ook tot de problemen.

Dus . . .
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
met een Sena SC2 in de helm en Zumo XT op de R1250RT-TFT met radio en BMW navigatie.
jbazelmans
Berichten: 245
Lid geworden op: 19 mei 2020, 12:49
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Midden-Limburg

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door jbazelmans »

fransgabler schreef: 31 dec 2021, 11:06.
Jammer dat er een mooie en comfortabele BMW RT op de markt is uitgebracht met een over-engineerd ABS remsysteem.
De R1150RT is verder een prachtmotor.
Gelukkig is de R1150RT tegen een redelijke prijs om te bouwen door het verwijderen van de ABS waardoor je nog steeds een fine motor hebt. Daar rijden er inmiddels genoeg van rond
Gebruikersavatar
nvdw
Berichten: 82
Lid geworden op: 05 jul 2021, 23:40
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Vijfheerenlanden

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door nvdw »

Voorlopig zit ik wel even goed op de RT - of eigenlijk, mijn RT. Sinds ik hem in mei gekocht heb zijn we al 10.000 km verder. Om dat in perspectief te zetten: met de GS die ik erop inruilde haalde ik dat nog niet in twee jaar.

Het doel was om meer te gaan rijden, en dat is ruimschoots gelukt: niet alleen pretritjes en vakanties, maar ook 'gewoon' naar het werk of op visite. Voor komend jaar staat er al een reis op de planning die samen met aan- en afreis al goed is voor 4.000 km dus dat ga ik wel evenaren.
fschuurman schreef: 31 dec 2021, 15:14 Ik twijfel momenteel erg over een GS, echter ik ontwikkel een liefhebberij voor lange afstanden en dat is nu waar ik met een GS nog geen ervaring mee heb. Vooralsnog steekt mijn LC met kop en schouders boven alles uit.
Vooropgesteld: de GS is ook een uitstekend toerbeest. Ik heb zelf een 1100 en een 1200 dohc gehad. De reden om toch voor een RT te gaan: het is wat mij betreft de betere kilometervreter, zeker op de snelweg, en daar leg ik toch de meeste kilometers af. Het onderscheid zit toch vooral in die kuip. Wat betreft bescherming tegen rijwind(herrie) was ik met de RT direct klaar en had ik met mijn GS aan de bak gemoeten met andere ruiten en opzetspoilertjes, nog los van alle andere zaken die opgelost hadden moeten worden. Na de proefrit met de RT wist ik al voldoende.

Mijn R 1200 GS was wel een stuk lichtvoetiger; ik had geen Adventure maar een gewone. Met de RT is het ook prima smijten (en dat doe ik graag), maar de massa lijkt wat ongunstiger richting voorzijde verdeeld te zijn. Als het wegdek nat is, gooit het voorwiel vrij snel de handdoek in de ring. En als het om uitwaaien gaat, dan is de kuip op slag een nadeel, want rijwind krijg je alleen als je de ruit laat zakken.

En wat er over een paar jaar na die RT zou moeten komen... geen idee. Ik ben niet zo kapot van het huidige model en met een overstap naar een 2017- of 2018-model win ik naar mijn mening niet zoveel. Maar tegen die tijd zien we dan wel weer ;)
Cornelis
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jun 2018, 10:39
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Bergen op Zoom

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door Cornelis »

Nee, een R1300GS gekocht. Nu ook met electrisch verstelbaar windscherm. 😂👍
Gebruikersavatar
Nightstalker
Berichten: 232
Lid geworden op: 21 feb 2022, 17:38
Type: R1250RT
Bijz: Is ie nou zwart of toch donkerblauw?
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door Nightstalker »

Waarom niet wachten op de 1300 RT?
Veelgitariër
Machinehead
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2022, 20:39
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1150R 2001
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Almen

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door Machinehead »

Vandaag mijn r1150rt opgehaald bij de dealer. Een zilvergrijze 2002 met een ton op de teller. Ziet er uit als nieuw. Hij rjdt lekker, stuurt strak en remt als een malle.
Kom van de r1150r, en opa wil nu wel eens uit de wind zitten.
Paniekje
Berichten: 314
Lid geworden op: 13 feb 2019, 22:25
Type: R1200RT
Bijz: Nun Blaauwe dohc en een R75/5
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Borkel en Schaft

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door Paniekje »

Machinehead schreef: 24 nov 2023, 14:59 Vandaag mijn r1150rt opgehaald bij de dealer. Een zilvergrijze 2002 met een ton op de teller. Ziet er uit als nieuw. Hij rjdt lekker, stuurt strak en remt als een malle.
Kom van de r1150r, en opa wil nu wel eens uit de wind zitten.
Goede keuze, daar ga je veel plezier van beleven
Gebruikersavatar
DickJe
Berichten: 142
Lid geworden op: 02 jul 2018, 10:05
Type: R1150RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Obdam

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door DickJe »

Machinehead schreef: 24 nov 2023, 14:59 Vandaag mijn r1150rt opgehaald bij de dealer. Een zilvergrijze 2002 met een ton op de teller. Ziet er uit als nieuw. Hij rjdt lekker, stuurt strak en remt als een malle.
Kom van de r1150r, en opa wil nu wel eens uit de wind zitten.
Nog met de rembekrachtiger er op? Ook zonder remt deze goed overigens.
Het kan aan mijn R1150R hebben gelegen, maar die trilde een stuk meer dan mijn -1150- . Het blok is wat anders, het vermogen ook.
Veel plezier er mee!

Groet, Dick
Ooit: Suzuki T500, Honda CB750-four, Honda CB400-four, Honda CX-500, Kawasaki GPZ-900, Suzuki GSX-600F, BMW R1100RT, Honda CB500, Yamaha Fazer 600, BMW R1150R
Nu: BMW R1150RT, Honda NC750X DCT
the rooster
Berichten: 27
Lid geworden op: 01 aug 2020, 14:49
Type: R1200RT
Land: friesland
Woonplaats of omgeving: Wijckel

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door the rooster »

hallo
leuk topic
ik heb anders ingevuld na dat ik mijn rt1200verkocht is heb ik erg veel spijt gekregen.
ik wou wat anders gaan rijden in mijn geval een vstrom 1000 .
op zich een prima motor maar mis toch veel bmw eigenschappen.
conclusie de suz staat te koop en inmiddels weer een rt 1200 aangeschaft.
dus idd wel aan de RT verslaafd.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: POLL: Blijf jij nog RT rijden?

Ongelezen bericht door EileRT »

Mooi man. Ik heb dit vaker gehoord . . . _004
the rooster schreef: 10 dec 2023, 20:09 hallo
leuk topic
ik heb anders ingevuld na dat ik mijn rt1200verkocht is heb ik erg veel spijt gekregen.
ik wou wat anders gaan rijden in mijn geval een vstrom 1000 .
op zich een prima motor maar mis toch veel bmw eigenschappen.
conclusie de suz staat te koop en inmiddels weer een rt 1200 aangeschaft.
dus idd wel aan de RT verslaafd.
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “R....RT kopen ja of nee?”