Zijn er hier mede forum leden die de navigatie app MyRoute-app gebruiken op hun smartphone? En zo ja wat zijn de positieve en eventuele minder positieve ervaringen?? Ik heb vanochtend ff een account aangemaakt en heb een trail-versie van 14 dagen om het een beetje uit te testen. Ik heb vanochtend een route uitgezet en deze opgeslagen. Hierna heb ik de app geinstalleerd op mijn telefoon. Hierna de app geopend en de route die ik op de pc gemaakt heb stond er meteen in. Het lijkt alsof het allemaal werkt. Nu zit ik op dit moment thuis in quarantaine dus ik kan voorlopig niet op de motor om dit uit te testen. Maar hiet ziet er volgens mij veelbelovend uit en ik hoop dat het zo simpel is dat zelfs ik er mee overweg kan

Mochten er mensen hier mee lezen en zeggen ik heb nog een goede tip/raad en gebruikerservaring(en) dan vind ik dat heel leuk om met elkaar te delen. Ik hoop namelijk dat er meer mensen net als ik alleen hun telefoon als navigatie gebruiken. Ik probeer namelijk eerst uit of het me lukt om op een fatsoenlijke manier met mijn Galaxy S10 te navigeren, een navigatie sytsteem kopen kan altijd nog dacht ik zo......

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Hugo