Ervaring gopro

Hoor en wederhoor over Action- en dashcamera's

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
MaBe-00
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jan 2021, 13:24
Type: R1200RT/LC
Land: België
Woonplaats of omgeving: Zwijndrecht

Ervaring gopro

Ongelezen bericht door MaBe-00 »

Heeft er iemand ervaring met de front camera mount van Wunderlich ?

https://www.wunderlich.de/shop/en/bmw-r ... 0-610.html

die in mijn ogen een stuk mooier is dan de camrack https://www.wunderlich.de/shop/en/bmw-r ... 0-600.html

Het zou voor een r1200rt/lc zijn van 2017

Bedankt
R1200RT LC 2017
Gebruikersavatar
L@chouff€
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 okt 2020, 16:20
Type: Ik heb een andere motor
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Westland

Re: Ervaring gopro

Ongelezen bericht door L@chouff€ »

Geen ervaring mee, maar mijn opmerking is dat je er rekening mee moet houden dat je de camera niet kan bedienen tijdens het rijden. Een Remote is een oplossing, maar als je een GoPro 7 of ouder hebt wordt de batterij van je camera binnen 2 a 3 uur leeggedronken (zonder te filmen) doordat de WiFi aan blijft staan. Bij de 8 en 9 wordt Bluetooth gebruikt en zou het langer mee moeten gaan.
Gebruikersavatar
fschuurman
Berichten: 353
Lid geworden op: 18 feb 2020, 22:51
Type: R1200RT
Bijz: R 1200 RT LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Ervaring gopro

Ongelezen bericht door fschuurman »

Ik heb dus deze “bar”, echter wel van ome Ali voor 20 euro. Hij bevalt mij uitstekend en hier op de foto gisteren op voor het veer terug. Ik heb hem met usb kabel voor mijn Drift Ghost X cam (ook Ali). De bediening doe ik met de App en kan zo alles organiseren. Ik ben wel aan het kijken voor een GoPro Hero 8 omdat deze via Bluetooth werkt en dat lijkt mij prettiger zodat ik ook een externe Microfoon kan gebruiken. Ik heb voor deze gekozen enkel voor de prijs.

Afbeelding
Groet,
Frank

Sinds 2018 herintreder op de motor.
Yamaha XT350 - Honda NT650V - BMW R1200RT/LC
MaBe-00
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jan 2021, 13:24
Type: R1200RT/LC
Land: België
Woonplaats of omgeving: Zwijndrecht

Re: Ervaring gopro

Ongelezen bericht door MaBe-00 »

L@chouff€ schreef: 22 feb 2021, 13:01 Geen ervaring mee, maar mijn opmerking is dat je er rekening mee moet houden dat je de camera niet kan bedienen tijdens het rijden. Een Remote is een oplossing, maar als je een GoPro 7 of ouder hebt wordt de batterij van je camera binnen 2 a 3 uur leeggedronken (zonder te filmen) doordat de WiFi aan blijft staan. Bij de 8 en 9 wordt Bluetooth gebruikt en zou het langer mee moeten gaan.
Natuurlijk om de 2 uur stop ik meestal toch even en dan is een batterij snel gewisseld. Zowieso gaat het gekoppeld zijn dan aan een remote. Wil hem zoveel mogelijk laten opstaan. Editten achteraf gaat vrij snel om stukken ertussen uit te halen
R1200RT LC 2017
MaBe-00
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jan 2021, 13:24
Type: R1200RT/LC
Land: België
Woonplaats of omgeving: Zwijndrecht

Re: Ervaring gopro

Ongelezen bericht door MaBe-00 »

fschuurman schreef: 22 feb 2021, 17:27 Ik heb dus deze “bar”, echter wel van ome Ali voor 20 euro. Hij bevalt mij uitstekend en hier op de foto gisteren op voor het veer terug. Ik heb hem met usb kabel voor mijn Drift Ghost X cam (ook Ali). De bediening doe ik met de App en kan zo alles organiseren. Ik ben wel aan het kijken voor een GoPro Hero 8 omdat deze via Bluetooth werkt en dat lijkt mij prettiger zodat ik ook een externe Microfoon kan gebruiken. Ik heb voor deze gekozen enkel voor de prijs.

Afbeelding
Enigste twijfel dat ik of dit type heb is dat het er niet zo mooi uitziet als andere door de zilverkleur en al zeker als je zoals ik een zwarte hebt. De positie op de motor heeft dan weer meer voordeel om de gopro eventueel gekabeld van stroom te voorzien
R1200RT LC 2017
Gebruikersavatar
fschuurman
Berichten: 353
Lid geworden op: 18 feb 2020, 22:51
Type: R1200RT
Bijz: R 1200 RT LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heerhugowaard
Contacteer:

Ervaring gopro

Ongelezen bericht door fschuurman »

Je kunt hem zwart spuiten. Ik zelf vind het zilver bij mij niet storend. Daarnaast op das motorrad zelf achter het stuur zie ik het niet, zie ik hem onverhoopt toch, zal ik daarna onderweg naar het ziekenhuis zijn, en dan hebben we de beelden nog :)

Edit: ik heb net je foto’s gezien, en vind het wel mooi passen bij uw fiets in het zilver.
Groet,
Frank

Sinds 2018 herintreder op de motor.
Yamaha XT350 - Honda NT650V - BMW R1200RT/LC
Gesloten

Terug naar “Over: Action- en dashcamera's”