even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Cotton
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 aug 2022, 23:10
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Emmen

even voorstellen

Ongelezen bericht door Cotton »

hallo,

Mijn naam is Henk, ben 65 jaar en woon in Emmen. Vandaag heb ik mijn Honda Pan European st 1300 in geruild voor een BMW R1200RT.
Vandaar dat ik vanaf nu lid ben van dit forum. (bezit ook nog een Pan European st 1100, blijf ook op dat forum)
Waarom mijn overstap? de Pan 1300 is ca. 60 kilo zwaarder dan de RT. Ik kreeg steeds meer moeite met het manoeuvreren met de Pan, zoals achteruit duwen en verplaatsen van de motor.
Het rijden was gewoon goed, net als trouwens op de RT. Ik had nog nooit (na 35 jaar motorrijden) op een boxer gereden, das gewoon goed en probleemloos. Daarom hoop ik met net zoveel plezier op de RT te rijden als ik altijd deed op de Pan.
Een forum is leuk en heel handig, vooral voor leken en mensen die vragen hebben over de motor die zij berijden. Daarom in de toekomst waarschijnlijk (veel) vragen mijnerzijds over de RT1200.

vriendelijke groet, Henk Katoen(cotton)
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Henk,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro _004

Er zijn meerdere ex Pan rijders hier en hebben nu ook een -1200- . De RT is idd een stuk lichter, terwijl het vermogen er niet voor onder doet. De RT is een meer wendbare tourmotor. Uiteraard allemaal gerelateerd aan je rij ervaring maar dat zit wel goed met je 35 plus motorjaren.

Veel plezier hier en ook op je RT _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: even voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Henk, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”