Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Mvz
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2022, 15:36
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Oudje r1100rs
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Alkmaar

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Mvz »

Hallo ik ben Marcel en heb een bmw r1100rs uit 94’ in mijn bezit. Het motortje heeft drie jaar stil gestaan en dus was het spannend of hij nog zou lopen. Ik heb nieuwe bezine erin gedaan en wijn ‘s injector reiniger ook een nieuwe gel accu 19ah omdat de oude geen pukkel meer gaf. Het was echt niet te geloven maar hij starten in een keer yes,yes. Nu moet ik nog een keer de V-snaar vervangen nieuwe olie enz en dan nog wat aan het tikken doen. Trouwens ik vermoed dat dit komt door de ketting spanner. Ik ga nu zelf maar eens rond kijken op het forum hoe en wat er te lezen is..groet Marcel [groet]
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 858
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Marcel, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1100RS en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4482
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Marcel,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro _004

Lees je gerust in op alle info hier en vragen stellen kan altijd in de verschillende topics. Veel plezier met je R1100RS _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”