encoding plug R1100 rt 2000

betreffende het elektrische gedeelte van je RT

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
blade-x
2023
2023
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 dec 2022, 22:53
Type: R1100RT
Land: belgie
Woonplaats of omgeving: kempen (B)

encoding plug R1100 rt 2000

Ongelezen bericht door blade-x »

beste leden van het forum
heb nu de rt (85000km) een week of twee en hij bevalt me reuze , nooit gedacht dat die zo netjes rijden _005(is mijn eerste bmw) heb wel paar probleempjes gezien en gemerkt naarmate ik de motor wat langer heb en er meer over kom te weten
zo stond de - kabel van de batterij wat los en was er een kabel van de extra sigarettenaansteker gekneld onder de batterij
luchtfilter al vernieuwd want die was toch wel wat stoffig, olie bijgevuld in achterste vering
ook heb ik wat minimaal speling op het achterwiel , die lagers zal ik na verloop van tijd vervangen zodat ook dit verholpen is
start goed loopt mooi alleen ook wat last van KFR maar heb nu de recyclizer besteld kijken of dit wat helpt
olieniveau staat mooi op peil
op de planning staat dus de twee lagers vervangen (2X 33172311091) en alle olieen vervangen, synchroon testen en desnoods bijregelen maar denk dat hier niet veel aan moet bijgeregelt worden want zoals eerder gezegd de motor loopt mooi en heel regelmatig

maar heb nu een vraag over de 'encoding plug for motronic and catalystic converter' dus nummer 1 in de zekering kast
deze is bij mij dus leeg hier zit geen plug of wat dan ook in !
kan iemand me vertellen hoe dit juist zit met die plug je zou dan bruggetjes kunnen steken om een andere setting te krijgen ?
maar deze plug is leeg, ik kan er weinig van vinden op het internet en ook niet in het forum hier
misschien heb ik het mis en de verkeerde sleutelwoorden gebruikt in de zoekfunctie maar kan iemand hier meer duidelijkheid over geven

ook veel lof over het forum heb er toch al veel info kunnen uithalen _004 _004 _004
alvast bedankt
gr eric
Laatst gewijzigd door blade-x op 29 dec 2022, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW R1100 rt
Harley Davidson Road glide 114 cu 120 anniversary
Buell X1 1250

Ooit: Suzuki GS 550; GS 1100L ; Harley Davidson Night Rod Special; harley davidson Breakout 103 cu¨
Isaac
Berichten: 953
Lid geworden op: 14 mar 2014, 16:40
Type: R1100RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Maassluis

Re: encoding plug R1100 rt 2000

Ongelezen bericht door Isaac »

De codeerplug (relais houder met doorverbindingen) is afhankelijk van de uitvoering die je bezit en is ook nog afhankelijk van het land van herkomst.
Ik heb een PDF bijgevoegd met daarin de kleur code. Het kan dus zeker goed zijn dat er niets in zit.
Codierstecker.pdf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
blade-x
2023
2023
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 dec 2022, 22:53
Type: R1100RT
Land: belgie
Woonplaats of omgeving: kempen (B)

Re: encoding plug R1100 rt 2000

Ongelezen bericht door blade-x »

Isaac schreef: 29 dec 2022, 13:07 De codeerplug (relais houder met doorverbindingen) is afhankelijk van de uitvoering die je bezit en is ook nog afhankelijk van het land van herkomst.
Ik heb een PDF bijgevoegd met daarin de kleur code. Het kan dus zeker goed zijn dat er niets in zit.
Codierstecker.pdf
bedankt voor de reactie
denk ook dat er niets in moet is me niet helemaal duidelijk want er staan 3 types r1100rt op
maar ik denk dat ik geen lambda sonde heb in de uitlaat en dan schiet er nog maar een over en die heeft inderdaad geen plug
BMW R1100 rt
Harley Davidson Road glide 114 cu 120 anniversary
Buell X1 1250

Ooit: Suzuki GS 550; GS 1100L ; Harley Davidson Night Rod Special; harley davidson Breakout 103 cu¨
Gesloten

Terug naar “Over: Electronica”