Na een beste regenbui waar mijn motor in heeft gestaan blijft mijn teller werk en display dood. Alleen als ik op de rubberen knopjes drukt is wel mijn tellerstand zichtbaar. Wat nog meer is uitgevallen is toeter, richtingaanwijzers, stuurverwaming, licht werkt wel maar kan niet hoog / laag kiezen, starten en lopen. Toerenteller, kilometerteller zijn allebei doodt. Windshield staat omhoog en blijft dat.Heeft iemand dit aan de hand gehad. Ik heb de teller open gehad alles is droog van binnen display contacten opnieuw geplaatst. Wie heeft enig idee wat het probleem is. Aub help mij! Met uitlezen ben ik bang dat hij niet alles pakt. Hij zegt namelijk geen errors. Accu is los geweest display komt dan voor 2 seconden aan en gaat weer uit.
Erwin
Update: bij een ex bmw dealer geweest de hoofdunit onder de tank reageert niet. Dus dat wordt sleutelen. Hoogstwaarschijnlijk waterschade of oxidatie. Anders zit er niets anders op dan een andere unit laten programmeren bij de officiële dealer. Mijn ervaring met BMW motoren is om te starten niet zo positief.,