Helaas is de gele

Nu heb ik contact gezocht met een dealer voor een beurt, maar die weten de prijzen wel te maken zeg. Is er in de buurt van Rotterdam (zuid) een betrouwbare plek, die wat vriendelijkere prijzen rekent voor een beurt?
Dit is heel herkenbaar.
Buiten dat is René een geschikte vent die graag met z'n klant meedenkt; ook ik laat mijn fiets hier ieder jaar eventjes preventief nakijken.Snellecees schreef: ↑03 jan 2021, 10:31Hij levert goede service en je kunt met koffie wachten tot je motor klaar is.![]()
Het is alweer twee jaar geleden dat bij mij de remmen vervangen zijn, maar ik denk dat je ongeveer rekening moet houden met €150 per schijf (€90 schijf, €30 blokje, €30 arbeid), bij elkaar dus zo'n €400 à €450 (2x voor, 1x achter), denk ik.new old kid schreef: ↑19 jun 2022, 11:26Wat was de prijs van die schijven + montage als ik mag vragen![]()
"Voor onbepaalde tijd", dat klinkt niet goed.Website van Reco schreef:LET OP!! Wij nemen GEEN nieuw werk meer aan voor onbepaalde tijd.
Bedankt voor de update.
Op de site van Reco staat nu de verwijzing naar Motor-iD in Prinsenbeek, ik ben daar gisteren geweest om nog wat onderdelen voor de GS te bestellen, het ziet er keurig uit, nog geen ervaring met de kwaliteit die geleverd wordt maar een nette en opgeruimde werkplaats is al een goede indicatie!gasgever schreef: ↑23 jun 2022, 00:08 Goede avond allen
Helaas voor mij en vele andere heeft René (Reco motoren) besloten om een
andere richting te gaan doen
Hij gaat verder met inkoop en verkoop van oude liefst militaire voertuigen
Velen van zijn vaste klanten gaan hem zeker missen
Hierbij wil ik hem heel veel succes wensen in zijn nieuwe keuze
Motorgroet Ger
Op zijn tijd komt de naam van deze zaak hier op het forum voor.
Heb ik geprobeerd. Motor half januari ingeruild voor een nieuwe! Dan hoef ik gelukkig niet op een beurt te wachten . . .
Bevers blijkt momenteel de enige in de buurt te zijn die op korte termijn een plekje vrij heeft.
Ik woon in Goirle (ten Zuiden van Tilburg) en ben ook aan het kijken naar een interessant onderhoudsadresje. Neemt dat adres in Oosteind toevallig nog klantjes aan?
Oh ja zeker, in Rijen zit inderdaad een prima deskundige dealer. Geen kwaad woord daarover.Nightstalker schreef: ↑03 okt 2023, 13:21 In Rijen zit een prima dealert. Dat is bij jou om de hoek.