Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Aussie62
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2024, 09:38
Type: Overig R-serie
Bijz: BMW 1150 GS uit 2000
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Noord-Holland noord

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Aussie62 »

Hoi mede BMW rijders :D
Hierbij even een voorstelberichtje.
Ik ben misschien een beetje vreemde eend in de bijt maar heb al meerdere jaren div BMW's gereden.
Nu is het een 1150 GS welke bijna dagelijks voor woon/werkverkeer wordt gebruikt.
Hiervoor enkele 100 rs/rt modellen en 1100 rs/ gs modellen. Natuurlijk zijn er ook andere merken geweest.
Wie ben ik, ik ben Ed uit Noord-Holland noord en rij nu al bijna 44 jaar motor. Vroeger voor de lol / sleutelhobby en nu woon- werk. (140km)
Waarom een 1150GS? BMW is een betrouwbare motor en de 1150gs is een beetje de laatste oermotor zonder al het plastic van de modernere allroads.
Waarom dit forum? Doordat de gs een storing heeft ben ik hierop dit forum terecht gekomen en ben al even wijzer geworden over de oplossing.
Met een maagdelijke 170.000km is het zonde om de gs al te vervangen dus gaan we repareren.
Tot zover een korte inleiding in mijn deelname aan het forum.

Fijne kilometers gewenst,
Ed
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4371
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Welkom Ed op ons mooie forum en bedankt voor je introductie. _004
Stel gerust je vraag in het daarvoor bestemde topic en wie weet kunnen we je verder helpen.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 858
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Ed, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1150GS en het forum.
Ik hoop dat je op het forum een oplossing voor de storing vindt.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”