Het zwarte gat . . . wat heb je nu weer gekocht

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: Het zwarte gat . . . wat heb je nu weer gekocht

Ongelezen bericht door Berrybeer »

....een nieuwe achterband MPR6 GT.

Was even bij mijn immer goedlachse dealer geweest om kenbaar te maken dat ik mijn brommert - ivm mijn VS reis - pas in mei '24 kom ophalen ipv eind deze maand.
Zie ik bij aankomst dat er een nieuwe achterband op zit.
Blijkt dat hij de achterband sinds stalling eind oktober '23 tot 3x toe heeft moeten bijvullen, terwijl de brommert gewoon in de showroom staat.

Hij had de band eraf gehaald en werkelijk alles gecontroleerd, maar kon werkelijk niets vreemds vinden en ook niets aan de velg of ventiel. Helaas heeft hij geen onder water dompelaar oid. Hij heeft mij de oude band laten zien en ook ik constateerde niet bijzonders..behalve dan dat er nog meer dan genoeg profiel op zat.

Tja, het kan verkeren 😄
Lupo R
Berichten: 155
Lid geworden op: 30 jan 2022, 19:05
Type: R1200RT
Bijz: Polar N48 veel opties
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dongen

Re: Het zwarte gat . . . wat heb je nu weer gekocht

Ongelezen bericht door Lupo R »

Soms is het interne ventieltje vervuld en lekt dan. Even er uit, nieuwe er in en kijken of het is opgelost.

Stel dat er bij de nieuwe band alleen een nieuwe band op is gegaan, dan zal de dealer ook deze band blijven bijpompen.
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: Het zwarte gat . . . wat heb je nu weer gekocht

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Lupo R schreef: 13 mar 2024, 17:05 Soms is het interne ventieltje vervuld en lekt dan. Even er uit, nieuwe er in en kijken of het is opgelost.
Ook met een geheel nieuw ventiel, bleef de oude band langzaamaan leeglopen. Denk toch dat er ergens een minuscuul gaatje in zat..
Plaats reactie

Terug naar “RT Café”