Verkeersremmers en Gevaar op de weg

Over verkeerssituaties, veiligheid, wet- en regelgeving in het verkeer.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
bmwpiet

Verkeersremmers en Gevaar op de weg

Ongelezen bericht door bmwpiet »

Ik ben al geruime tijd bezig om de plateaus, die in een eerdere discussie op dit forum genoemd worden, in Dordrecht weg te krijgen. Daar ben ik al vanaf 2008 mee bezig. Na enige tijd samen met MC Contact en nu met de MAG.

Van de prefab druppels zijn er meerdere merken in omloop. Bij een aantal van die hier liggen lijkt het net alsof je tegen een stoeprand rijdt met je RT als je harder gaat dan 20 km/h. De MAG is nu zover, dat ze de Gemeente gaan aanspreken op Art, 5 van de wegenverkeerswet: het in gevaar brengen van het verkeer.

groeten

bmwpiet
-1150-
Laatst gewijzigd door bmwpiet op 27 okt 2010, 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4371
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verkeersremmers of -plateau`s

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Goede zaak Piet, alle leden van het RT-forum zullen je zeker steunen . . . . _004
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
moh_fan
Berichten: 678
Lid geworden op: 04 mar 2009, 22:00
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: N-Br

Re: Verkeersremmers of -plateau`s

Ongelezen bericht door moh_fan »

Keep up the good work!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1150RT - R1200RT '07 / '08 / '11 / '15
--- Lid BMW MC Vlaanderen ---
Gebruikersavatar
Hazeldonk
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 dec 2008, 15:25
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dordrecht
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Verkeersremmers of -plateau`s

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

bmwpiet schreef:Ik ben al geruime tijd bezig om de plateaus, die in een eerdere discussie op dit forum genoemd worden, in Dordrecht weg te krijgen. Daar ben ik al vanaf 2008 mee bezig. Na enige tijd samen met MC Contact en nu met de MAG.

Van de prefab druppels zijn er meerdere merken in omloop. Bij een aantal van die hier liggen lijkt het net alsof je tegen een stoeprand rijdt met je RT als je harder gaat dan 20 km/h. De MAG is nu zover, dat ze de Gemeente gaan aanspreken op Art, 5 van de wegenverkeerswet: het in gevaar brengen van het verkeer.

groeten

bmwpiet
-1150-
Zijn daarom de remmers bij mij in de Assumburg weg gefreesd?

Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
bmwpiet

Re: Verkeersremmers of -plateau`s

Ongelezen bericht door bmwpiet »

Hopelijk wordt de Gemeente Dordt een keer wakker. Mijn meldingen aan de wijklijn zouden worden doorgegeven aan de afd. Verkeer, maar zijn daar nooit aangekomen, ontdekte de MAG.
De wijklijn gaf onzin antwoorden: rijdt er maar omheen (hoe dan? op de Krispijnseweg kan dat niet eens).
Of: deel van verkeersplan enz.

Waarschuwing
Vorige week doorgegeven: Kruising A15/A16 Ridderster??: hele lange scheur in een afslag, vlakbij ideale lijn.

Papendrecht, Ketelweg,
Verhoogde, ongemarkeerde, bij donker niet zichtbare eilanden met schuine kant (NIET INHALEN DAAR).
Heb ik gemeld bij gemeente, afwijzingsbrief is naar MAG, gisteren officiële juridische brief naar de Gemeente.

Kruising A16/N3 Randweg Dordt
Gaten in de weg, spoorvorming, geen haaientanden. Wordt gerepareerd voor eind dit jaar (belofte Provincie Zuid-Holland).

Dordrecht
Dokweg/oprit A16
voor stoplichten: spoorvorming, (200 meter), bij regen vol met water, kijk uit.

Piet Buitendijk
-1150-
Gesloten

Terug naar “RT Verkeersforum: verkeerssituaties, veiligheid, wet- en regelgeving”