rein weer terug

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
rendl
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 jan 2011, 18:54
Type: R1200RT
Bijz: nog niets
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Almere
Locatie: Almere

rein weer terug

Ongelezen bericht door rendl »

Hallo ben weer terug wie mij niet kent, Ik ben Rein 47 jaar en woon in Almere (geboren in Duitsland) rij een rode BMW R 1100 RT met extra hooge ruit en mee gespoten koffers , was 9 maanden geleden in Duitsland geholpen aan mijn nek wervel , men heeft 2 wervel vast gezet nivo 5-6 en 6-7 inmideels rij ik weer lange afstanden ( vanwege mijn relatie in Duitsland) ondanks advies van mijn vriendin om te stopen met motor rijden. _003 Ik merk op dat het forum nog professioneeler geworden. _004 Ik hoop dat ik dit jaar eindelijk eens mee kan touren en personelijk kennis kan maken met leden van dit forum. Ga nu lekker snel neuzen wat de nieuwe ontwikkelingen zijn rondom de R 1100 RT. Gr. Rein
Hub

Re: rein weer terug

Ongelezen bericht door Hub »

Hallo Rein,
Welkom terug op het forum.
Ik wens je opnieuw veel lees en rijplezier.
[groet] Hub
PeeWee

Re: rein weer terug

Ongelezen bericht door PeeWee »

Hallo Rein,
Welkom terug op het forum, en op de motor !
Ton1959

Re: rein weer terug

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Hoi Rein
Hopelijk gaat het motorrijden weer goed nu de wervels op zijn plaats zullen blijven. Bij mij wandelen die wervels ook een beetje maar ja ik werd voldoende afgeschrikt om toch maar niets te laten doen hier in Nederland. In ieder geval welkom terug hier.

Ton _004
bertus

Re: rein weer terug

Ongelezen bericht door bertus »

Hallo Rein,
welkom terug in de polder, want zo noem ik het maar want ook ik woon in almere (buiten) en rij ook op een rode BMW alleen een 1150. Rij ook graag naar en in Duitsland, voor mij ook een bekend land als ex Rijnvaartkapitein.
Ik wil in elk geval weer mee rijden met het RT treffen op 17 april. Misschien komen we elkaar daar ook tegen en misschien hier wel eerder. Zal mijn ogen openhouden naar een rode 1150.

Groeten Bertus. _004
Erteetje

Re: rein weer terug

Ongelezen bericht door Erteetje »

Mooi dat je de kans hebt weer op te stappen na je operatie _004
Luc
JaKo

Re: rein weer terug

Ongelezen bericht door JaKo »

Welkom (terug) Rein

Wanneer ik door, langs of in de (ruime) omgeving van Almere rijdt, zal ik zeker zwaaien naar een rode 1100RT met verhoogde ruit :D

Duitsland is een favoriete bestemming. Binnenkort een paar dagen Harz en wat later ook nog een weekje Eifel. Heerlijk genieten van het rijden zelf, maar ook daarna van het bier en de schnitzel.

Veel plezier met je motor en op dit forum. Misschien kun je nog wat leuke tips geven over routes in Duistland ?!

Aanhaken bij de zwaan-Almere naar het rtreffen2011 op 17 april is natuurlijk ook leuk!! Zie viewtopic.php?f=76&t=3643


Groet,
Jako
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”