Erteetje van de r1200rt afgereden

Forum voor degene bij wie HET helemaal fout ging of slechts een "momentje" had. (Alleen serieuze postings en reacties graag)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Marcel 1200rt
Berichten: 405
Lid geworden op: 13 nov 2009, 21:55
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1600GT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: heerlen

Re: Erteetje van de r1200rt afgereden

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

Hoi Luc,

Eind goed, al goed. :D Wel voorzichtig nu, hè? Vooral met busjes die terugzetten. ;)
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Maarten1985

Re: Erteetje van de r1200rt afgereden

Ongelezen bericht door Maarten1985 »

Hé Luc

Ik ben blij om te lezen dat alles goed gekomen is met je RT. Ook leuk dat alles zo tijdig voor het nieuwe seizoen in orde gemaakt is én dat je wat extraatjes hebt weten te verkrijgen binnnen het bedrag.

Veel veilige kilometers toegewenst. :-)

Maarten
Erteetje

Re: Erteetje van de r1200rt afgereden

Ongelezen bericht door Erteetje »

Maarten1985 schreef:Hé Luc

Ik ben blij om te lezen dat alles goed gekomen is met je RT. Ook leuk dat alles zo tijdig voor het nieuwe seizoen in orde gemaakt is én dat je wat extraatjes hebt weten te verkrijgen binnnen het bedrag.

Veel veilige kilometers toegewenst. :-)

Maarten
Zelf ben ik ook gelukkig dat ik dit hele verhaal niet midden in het motorseizoen heb hoeven meemaken. In dat geval had ik gebaald als een stekker. In ieder geval ziet de RT er weer als nieuw uit. De eerste 400 kilometer zit er alweer op in dit prille seizoen en het was weer genieten :!: :!: :!:
Het enige dat nu nog moet gebeuren zijn een paar dingen die (buiten de schade om) op mijn wensenlijstje staan. Dat is het comfort zadel van BMW en de hyperpro veren. Als ook dat gebeurd is ben ik 110% happy :D :D

Luc
Erteetje

Re: Erteetje van de r1200rt afgereden

Ongelezen bericht door Erteetje »

Na 5 hele maanden is het schadebedrag eindelijk verhaald op de tegenpartij.
Volgende keer hoop ik toch door een landgenoot aangereden te worden :shock: :shock: :shock: (of toch maar niet)

Klaar en einde verhaal. Nu weer kilometers vreten _004 _004 _004

Luc
Gesloten

Terug naar “(bijna) In de kreukels”