Mijn R1150RS

R1150GS (+Adventure) - R1150R (+Rockster) - R1150RS

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
JC1150
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 sep 2014, 17:51
Type: Overig R-serie
Bijz: R1150RS
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Arnhem

Mijn R1150RS

Ongelezen bericht door JC1150 »

Hallo!

Dit is mijn R1150RS:
Afbeelding
Hij lijkt hier wat blauw, maar dat komt door de iPhone...in het echt is ie gewoon titan silber. Ik heb 'm overgenomen van Jeroen1969 die ik leerde kennen via het motorforum. Tegenwoordig rijdt hij een R1200RT. De fiets is van 2001, maar receptionist van de BMW-dealer vertelde dat het een 2002-model betrof...het maakt me niet uit; het is een heerlijke fiets! :)

Ik kocht 'm op 15 november 2014 met net 104.000 kilometer op de teller en vrijdag ging de 108.000e kilometer erop. Ik gebruik 'm nu om van mijn kamer naar mijn stage op en neer te rijden (Arnhem-Wijchen) en daarom staat ie er ook niet zo florissant bij...er zit nog een laag pekelbescherming op die vuil aantrekt...

In het topkoffer zitten twee extra remlichten en er rondom zijn reflecterende stickers geplakt. Daarnaast heb ik ook nog de twee bmw touring koffers. Voor de toekomst wil ik misschien nog een set verstralers op de valbeugels, maar ik weet nog niet hoe ik dat vorm zal gaan geven, mocht ik dat echt door zetten....;)
Gebruikersavatar
mkoskamp
Berichten: 446
Lid geworden op: 24 feb 2011, 21:09
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Deventer

Re: Mijn R1150RS

Ongelezen bericht door mkoskamp »

Mooie en fijne motor. Zitten er handkappen van een GS op? Erg handig. Op mijn RS had ik die niet, en dat was te merken in de winter.
JC1150
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 sep 2014, 17:51
Type: Overig R-serie
Bijz: R1150RS
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Arnhem

Re: Mijn R1150RS

Ongelezen bericht door JC1150 »

Nee, het zijn handkappen van Barkbuster. Inderdaad, erg fijn! Toen ik 'm kocht had ik de intentie ze eraf te halen, want ik vond ze niet zo mooi. Ik vind ze nog steeds niet mooi maar ze zijn enorm praktisch met koud en/of nat weer! In combinatie met de handvatverwarming is erg prettig wanneer je de winter doorrijdt! :)

Er zit ook nog een Cee Bailey scherm bij, dat groter is. Dat vond ik ook niet mooi, maar bleek ook niet zo praktisch: wilde ik uit de wind zitten moest ik door het scherm kijken en zag ik met regenweer niks, en als ik eroverheen kan kijken komt het scherm wel erg dichtbij je romp/nek voor mijn gevoel en is de windgeleiding niet optimaal. Ik heb meteen de orignele ruit erop gezet en dat bevalt prima!
Gebruikersavatar
Ton1959
Berichten: 3174
Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R80
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tilburg
Locatie: Tilburg

Re: Mijn R1150RS

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Handkappen is inderdaad fijn. Van koude handen weinig last zo. En een stuk droger ja. Handvatverwarming heb ik niet. Niet echt mooi maar gewoon praktisch.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Mijn R1150RS

Ongelezen bericht door EileRT »

Heel veel plezier toegewenst met jouw mooie R1150RS ! Big RT Smile
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Arjan W
2024
2024
Berichten: 507
Lid geworden op: 22 apr 2013, 20:45
Type: R1150RT
Bijz: De bestuurder
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Re: Mijn R1150RS

Ongelezen bericht door Arjan W »

Hoi, ik wist niet dat er R 1150 RS'en bestonden. Mooi ding en veel plezier ermee.
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.
Gesloten

Terug naar “Overig R1150 serie”