Pagina 1 van 1

De W3 van BMW

Geplaatst: 11 mar 2015, 23:27
door Viaantje

Re: De W3 van BMW

Geplaatst: 11 mar 2015, 23:37
door Baird
Ben benieuwd naar de krukhoeken en verbrandingsvolgorde van deze PhotoShop BMW (of ik moet echt een tijdje in winterslaap geweest zijn :D )

Re: De W3 van BMW

Geplaatst: 11 mar 2015, 23:52
door EileRT
Viaantje schreef:Wat vinden jullie hiervan?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 225&type=1
3 x niks.

Re: De W3 van BMW

Geplaatst: 12 mar 2015, 06:05
door Inspector Gadget
Mijn smaak noch het comfort is het niet, als ik zo eerlijk mag zijn.
Het is wel outside the box, gewaagd.

Real man ride Twins! ;) :lol:

Re: De W3 van BMW

Geplaatst: 12 mar 2015, 08:38
door beckysmile
In navolging van de 9T heeft het wel wat, maar ik vrees dat het weggedrag door de lange wielbasis net zo wordt als van de oudere K-modellen, en dan ga je niet voor de lol de Eifel in.

Stoer is het wel, technisch een vraagteken, 3 luchtgekoelde cilinders achter elkaar gaat wel wat problemen opleveren, maar die weten ze bij BMW wel te verhelpen.

Groet, Aad

Re: De W3 van BMW

Geplaatst: 12 mar 2015, 09:50
door Nico4sen
beckysmile schreef:In navolging van de 9T heeft het wel wat, maar ik vrees dat het weggedrag door de lange wielbasis net zo wordt als van de oudere K-modellen, en dan ga je niet voor de lol de Eifel in.

Stoer is het wel, technisch een vraagteken, 3 luchtgekoelde cilinders achter elkaar gaat wel wat problemen opleveren, maar die weten ze bij BMW wel te verhelpen.

Groet, Aad
Misschien het blok een kwart slag draaien _001
Heb je en een kortere wielbasis en is het koelingsprobleem (deels) opgelost.

Ben wel benieuwd hoe zoiets zou klinken...

Re: De W3 van BMW

Geplaatst: 12 mar 2015, 19:15
door Ton1959
Wat een prul. :(

Re: De W3 van BMW

Geplaatst: 12 mar 2015, 21:07
door WaltzingMatilda
Ziet wel gaaf uit maar nee, niets voor mij (meer) zo'n naked.

Re: De W3 van BMW

Geplaatst: 13 mar 2015, 19:09
door Ton1959
Als je even kijkt naar de positie van voetsteunen en stuur dan kan je je voorstellen hoe je op deze motor zit. En met die motor kom je dus niet ver. Je zal er met een holle rug op zitten en je rug zal veel klappen opvangen op deze motor. Dan is het een eenpersoonsmotor. Het kontje lijkt wel op dat van mijn oude Suzuki alleen daar past het in de lijn van de motor en hier niet.
De tank vorm laat lijken alsof de motor net ergens achterop is gereden en de koplamp is ook weer zo'n aartslelijk ding. En dan wil ik dat achterwiel ook nog een stuk naar voren duwen.
De positie van de uitlaat is ook super. Als je valt word je gebakken door je bochten. Kortom over deze motor is geweldig goed nagedacht :(

Re: De W3 van BMW

Geplaatst: 15 mar 2015, 08:34
door Bert M
Geinig ding! Ik denk dat deze het leuk zou doen hier in de Engelse (café-racer) markt.

[groet]

Bert M