Na mijn Evo 6 helm op zoek naar een 'goed' pak. Momenteel heb ik een Büse pak en dat is mwa, de 'usability' is slecht. Het zitvlak zweet binnen de kortste keren, door het
gebruik van onbekend zit materiaal. En als het regent, dan is de jas zeiknat, bevries je vervolgens en duurt het twee dagen alvorens deze echt weer goed droog is. Of je
moet een verwarming in de buurt hebben....
Pak voor de 25+ graden:
Ik heb sinds kort een Revit Airwave combi voor de '25+ graden', want achter die kuip krijg je niet veel rijwind te pakken en je zweet je te pleuris met het weer waarbij
het 27+ graden is... althans ik. En ik kan niet zo heel goed tegen de klamme hitte... Voor eenieder die op zoek is naar een dergelijk pak, is dit een heuse aan-rader ook
gezien de prijs, combi kost nabij de 299,-. Pak wel de wit/grijze variant... zwart is namelijk nog steeds heet met de zon in je nek... Heb er nog 'n level 2 rug-protector
in geplaatst voor de veiligheid.
Maar nu... FC moto en Louis liggen bij mij 'op de hoek' en ben op zoek naar een set die alles tot de 22-24 grens aan kan. Er is hierin veeel en te veeel keuze...

kennissen roepen mij toe dat ik alleen nog maar uit kan komen bij Rukka, maar die combi vind ik wel erg prijzig... 1090 euro. Zelf heb ik Gore-Tex laarzen van Daytona
en die houden het warm als het koud is en redelijk lauw met 30 graden. Doet dat de Gore-Tex en ben ik zodoende definitief verbonden aan de Gore-Tex?
Ervaringen, tips zijn welkom! Budget is om en nabij de 800 euro maximaal.