Van 18 februari tot en met 21 februari 2016 .
Uiteraard een must voor elke motorliefhebber

Moderator: RT_Patrick
Hoezo, is dat een probleem?heinvandermeijs schreef:En maar hopen dat er geen pekel op de weg ligt.
Vind ik zonde van mijn motor, houdt hem graag pekel vrij BertBaird schreef:Hoezo, is dat een probleem?heinvandermeijs schreef:En maar hopen dat er geen pekel op de weg ligt.
Je komt ze ooit tegen en dan herken je ze wel. Behalve degene die hun gezicht nooit laten zien..doov650 schreef:Wordt de beurs eigenlijk ooit gezamenlijk door RT'ers bezocht?
Broodje happen samen zou wel leuk zijn maar op een beurs kijk je toch graag naar de dingen je zelf leuk vindt en dat is voor iedereen weer anders. Ik ga altijd met vaste motormaat en dan hebben we een dag nodig om alles te zien wat we allebei leuk vinden, een derde of meer erbij maakt die tijd alleen maar langer.doov650 schreef:Wordt de beurs eigenlijk ooit gezamenlijk door RT'ers bezocht?
Tja dat is inderdaad vaak wel een probleem. Iedereen wil zijn tijd om een andere manier indelen en hoe meer zielen hoe minder vreugd.Baird schreef:Broodje happen samen zou wel leuk zijn maar op een beurs kijk je toch graag naar de dingen je zelf leuk vindt en dat is voor iedereen weer anders. Ik ga altijd met vaste motormaat en dan hebben we een dag nodig om alles te zien wat we allebei leuk vinden, een derde of meer erbij maakt die tijd alleen maar langer.doov650 schreef:Wordt de beurs eigenlijk ooit gezamenlijk door RT'ers bezocht?
Dus mijn antwoord op jouw vraag is: Niet dat ik weet en ik heb er ook geen behoefte aan :mrgreen:
Het staat je geheel vrij om die optocht volgend jaar te organiseren, Doov650. Krijg je van ons eendoov650 schreef:Zo, het zit er weer op. Mooie dingen gezien. Niets gekocht op een hapje en drankje na.
Geen forumleden tegen gekomen.
Had eigenlijk wel een RT optocht richting beurs verwacht.
Van die Explorer werd ik ook erg hebberig. Maat van mij heeft er 1 en is er heel content mee. Model 2016 voegt daar nog nog heul veul handige electronica aan toe en een kofferset die esthetisch op veel hoger plan zit.Baird schreef:Zo vandaag de Beurs gedaan en een keer of vier terug gegaan naar de Triumph Tiger Explorer 2016, wat een mooi machientje, ik begin zachtjes 'om' te gaan na 38 jaar BMW .........................
Verder nog een vers gekochte bak koffie meteen omgegooid over de vloer, zomerhandschoenen, zachte bekken voor bankschroef gekocht en tot slot nog wat info over hotelletjes voor het Pinksterweekend.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!