Herfstritje
Moderator: RT_Patrick
Herfstritje
31-10-2015 en het was geweldig weer om de RT haar kilometertjes asfalt te gunnen 

[media]gzPQQCdDx-M[/media]
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Herfstritje
Prachtige beelden Luc . . . het was ook heerlijk weer en een hele mooie omgeving. Wij zijn er als gezin drie jaar geleden nog in de zomervakantie geweest (camping Osebos bij Gulpen). 

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
EileRT schreef:Prachtige beelden Luc . . . het was ook heerlijk weer en een hele mooie omgeving. Wij zijn er als gezin drie jaar geleden nog in de zomervakantie geweest (camping Osebos bij Gulpen).
Die camping weet ik wel te liggen. Vlakbij Euverem, een plaatsje met 3 huizen en een mesthoop

Ondanks dat ik al mijn leven lang in Limburg woon blijf ik het heuvelland met haar dorpjes prachtig vinden.
- Eric r1200rt
- Type: R1200RT
- Bijz: Esa, c.c., zadelverw., Senna SMH5, zumo 660
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Limburg
Mooie stukjes en zeer herkenbaar. En dan vragen mensen weleens waarom ik niet uit Limburg weg wil .. 

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Helemaal mee eens. En dan niet te vergeten wat er voor de rest buiten Limburg om de hoek ligt: Ardennen en Eiffel om maar eens wat te noemenEric r1200rt schreef:Mooie stukjes en zeer herkenbaar. En dan vragen mensen weleens waarom ik niet uit Limburg weg wil ..

-
- Type: R1100RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Zuid Limburg
"Wie sjoon oos Limburg is...."
Herkenbare route, prachtig weer. Mag bijna dagelijks delen van de route rijden als forens... Vervelend :mrgreen: .... Als je het zo op beeld ziet, zie je nog weer hoe mooi deze omgeving is. Gisteren ook in de buurt gereden en rondje Ardennen gemaakt. Genieten!
Herkenbare route, prachtig weer. Mag bijna dagelijks delen van de route rijden als forens... Vervelend :mrgreen: .... Als je het zo op beeld ziet, zie je nog weer hoe mooi deze omgeving is. Gisteren ook in de buurt gereden en rondje Ardennen gemaakt. Genieten!
Vandaag ook 340 km gebold met mijn cluppie. De contrubutie is weer goed besteed.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!