Wat zijn jullie motorvakantieplannen voor 2016?

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
WaltzingMatilda
Berichten: 880
Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Re: Wat zijn jullie motorvakantieplannen voor 2016?

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

Tourist64 schreef:In verband met een nieuwe studie en een chronisch tekort aan verlofdagen is het dit jaar behelpen. Het wordt het waarschijnlijk 3 weken in Zuid Limburg, zodat ik (nadat de caravan staat) ik de motor kan halen en ik vrijdags de colleges op de universiteit volgen,

Ook al red ik mezelf prima, ik hoop ook op een of twee forum ritjes in de Eifel en/of Ardennen, dan hoef ik eindeliijk een keer niet die saaie 200 km van de Veluwe naar Aken te rijden ;)
Mochten die georganiseerde ritjes er niet komen mag je mij een pb sturen.
Ik ben minimaal 1-2 keer per maand in die streken (soms zelfs tot in Noord-Frankrijk) te vinden..
Dit heeft een ander forumlid uit Brabantvorig jaar april ook gedaan en wij rijden, mits het weer het toe laat, minimaal 1 x per maand.
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Rien
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 feb 2016, 11:12
Type: R1100RT
Bijz: bouwjaar 1996
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Middelburg

Re: Wat zijn jullie motorvakantieplannen voor 2016?

Ongelezen bericht door Rien »

In Juni 10 dagen naar Karinthie met de auto en daarachter de 1100 RT op de aanhanger.
Deze vakantie gekregen van de kinderen voor ons 25 jarig huwelijk, kijk er naar uit Big RT Smile
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat
Gebruikersavatar
Wullum
Berichten: 752
Lid geworden op: 17 okt 2010, 16:54
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: 74251

Re: RE: Re: Wat zijn jullie motorvakantieplannen voor 2016?

Ongelezen bericht door Wullum »

WaltzingMatilda schreef:
Tourist64 schreef:In verband met een nieuwe studie en een chronisch tekort aan verlofdagen is het dit jaar behelpen. Het wordt het waarschijnlijk 3 weken in Zuid Limburg, zodat ik (nadat de caravan staat) ik de motor kan halen en ik vrijdags de colleges op de universiteit volgen,

Ook al red ik mezelf prima, ik hoop ook op een of twee forum ritjes in de Eifel en/of Ardennen, dan hoef ik eindeliijk een keer niet die saaie 200 km van de Veluwe naar Aken te rijden ;)
Mochten die georganiseerde ritjes er niet komen mag je mij een pb sturen.
Ik ben minimaal 1-2 keer per maand in die streken (soms zelfs tot in Noord-Frankrijk) te vinden..
Dit heeft een ander forumlid uit Brabantvorig jaar april ook gedaan en wij rijden, mits het weer het toe laat, minimaal 1 x per maand.
Dan sluit ik me graag een keertje aan, al moet ik das Boot eerst nog naar Heerlen halen...

Sent from my ONE A2003 aan alle forumleden
Laatst gewijzigd door Wullum op 18 jun 2016, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Gebruikersavatar
Henk7777
Berichten: 288
Lid geworden op: 01 jun 2015, 15:39
Type: Overig R-serie
Bijz: 40 jaar GS editie
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ter Aar
Locatie: Ter Aar

Re: Wat zijn jullie motorvakantieplannen voor 2016?

Ongelezen bericht door Henk7777 »

Op 13 juni staat route 66 van Chicago naar los Angeles op het program...

Maar dan wel met een Indian Big Twin...

HenkH
BMW R1250GS 40 jaar GS editie 2021
Kawasaki Z750 H ltd 1981
Yamaha FS1 1969
Gebruikersavatar
RTTwoTone
Berichten: 146
Lid geworden op: 31 mei 2013, 13:08
Type: R1200RT
Bijz: Two-Tone 2011
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Den Hoorn

Re: Wat zijn jullie motorvakantieplannen voor 2016?

Ongelezen bericht door RTTwoTone »

Dit jaar gaat het jaarlijks weekje motorrijden met een collega plaatsvinden in juli. De route staat open, we pakken het tentje en rijden naar de zon. Zo zijn we al naar Schotland, Engeland, Italië, (oost) Duitsland, Frankrijk geweest. Ben weer benieuwd waar we deze keer uitkomen.

Verder een weekend of week met mijn twee zoons. Beide berijden tegenwoordig de GS, dus kunnen we de laatste jaren kms maken. (Voorheen op buikschuivers) Ook hier nog geen bestemming vast gezet. Maar alleen de voorpret al, die kan niemand me ontnemen [emoji41]

Hartelijke groeten van PLK-L01 aan alle forumleden
Gebruikersavatar
WaltzingMatilda
Berichten: 880
Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Re: RE: Re: Wat zijn jullie motorvakantieplannen voor 2016?

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

Wullum schreef:
WaltzingMatilda schreef:
Tourist64 schreef:In verband met een nieuwe studie en een chronisch tekort aan verlofdagen is het dit jaar behelpen. Het wordt het waarschijnlijk 3 weken in Zuid Limburg, zodat ik (nadat de caravan staat) ik de motor kan halen en ik vrijdags de colleges op de universiteit volgen,

Ook al red ik mezelf prima, ik hoop ook op een of twee forum ritjes in de Eifel en/of Ardennen, dan hoef ik eindeliijk een keer niet die saaie 200 km van de Veluwe naar Aken te rijden ;)
Mochten die georganiseerde ritjes er niet komen mag je mij een pb sturen.
Ik ben minimaal 1-2 keer per maand in die streken (soms zelfs tot in Noord-Frankrijk) te vinden..
Dit heeft een ander forumlid uit Brabantvorig jaar april ook gedaan en wij rijden, mits het weer het toe laat, minimaal 1 x per maand.
Dan sluit ik me graag een keertje aan, al moet ik das Boot eerst nog naar Heerlen halen...
aartjw schreef:Dit jaar voor het eerst naar Noorwegen geweest. Zes (!) weken weggeweest en 9500 km weggewerkt (maar daar zat dan wel een weekje Schotland bij in met m'n motorclubje) en dat smaakt naar meer.
Dus volgend jaar weer naar Noorwegen en dan helemaal vanuit het Zuiden naar boven en weer terug. Op de planning staan in ieder geval de Lysefjord, de Geiranger en de Lofoten. De Trollstigen en Atlantic Road ben ik dit jaar al geweest, maar dat is niet vervelend om daar nog een keer overheen te gaan. En uiteindelijk natuurlijk weer naar de Noordkaap -kwijling-

Sent from my ONE A2003 aan alle forumleden

Geen probleem, gezellig _004
Laat maar iets weten via een pbtje, spreken we wel eens een keertje af.
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Lode1974

Re: Wat zijn jullie motorvakantieplannen voor 2016?

Ongelezen bericht door Lode1974 »

Met het paasweekend binnendoor naar Luxemburg. Dag erna genieten van een leuk toertje.
In mei een lang weekend naar Breitnau in het Zwarte Woud. Om van daaruit te toeren met 1 dag de Vogezen en 1 dag Zwitserland.
Had voor Zwitserland een toer met drie alpenpassen(furka, Grimsel en sustenpass) uitgestippeld. Buiten de afstand voor dit tripje (500km heen en terug :shock: ) vrees ik dat ook de periode van het jaar nog roet in het eten kan gooien :$ . De kans is te groot dat die passen nog niet zullen vrij gegeven zijn wegens sneeuw. Dus als alternatief een andere route in Zwitserland die korter is en korter bij de grens met Duitsland blijft.
Op google Earth zag het alternatief toertje er toch ook _004 uit.
Ben al aan het aftellen voor het eerste weekend weg naar Luxemburg _005 .
Tot dan wel al eens een lokaal toertje mee pikken of toertocht mee rijden.
Tijdens de maanden juli-Augustus niet al teveel motoruitstappen. Kids time is dan het sleutelwoord.
Gebruikersavatar
BlackBull
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 mar 2014, 08:59
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: NoordHollandNoord

Re: Wat zijn jullie motorvakantieplannen voor 2016?

Ongelezen bericht door BlackBull »

Plaatje zegt meer dan 1000 woorden Big RT Smile Geplande trips voor 2016. Zijn nog niet af maar de eerste aanzet is er :-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
WaltzingMatilda
Berichten: 880
Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Re: Wat zijn jullie motorvakantieplannen voor 2016?

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

Ziet er goed uit _004
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Gebruikersavatar
Hike
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 mei 2014, 09:09
Type: R1200RT
Bijz: TomTom 400 ,Hyperpro,Verhoogde ruit
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Terwispel
Locatie: Nederland

Re: Wat zijn jullie motorvakantieplannen voor 2016?

Ongelezen bericht door Hike »

De vakantie staat gepland voor Juni dit jaar, richting Oostenrijk Big RT Smile als het weer ook mee werkt komt het helemaal goed _004 .
Honda CBR 1000 1988
BMW K1100lT 1998
BMW R1150RT 2001
BMW R1200RT 2008
Gebruikersavatar
WaltzingMatilda
Berichten: 880
Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Re: Wat zijn jullie motorvakantieplannen voor 2016?

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

Gaat vast goedkomen ;)
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Plaats reactie

Terug naar “RT Café”