Bij de Action voor 1,45 velgenreiniger gekocht. Ik dacht nog, zal wel rotzooi zijn............
Niet dus echt super goed. Inspuiten drie minuten laten intrekken en afspuiten geweldig.
Dus aanrader fles met verstuiver

Moderator: RT_Patrick
Als ik zo zie is de hele toplaag er al af. Waarschijnlijk is deze velg al eerder in de nasty-Dasty gezet...Wimis schreef: 18 nov 2017, 08:39 Laatste red middel voor mij...
De velgen zijn met de koop van de RT en de GS zo mee gekomen.
Waarschijnlijk niet meer te redden dus dit nog eens proberen en dan een mooi winterproject![]()
Flesje Alu Teufel aanschaffen. Ik stond op het punt om mijn velgen te laten stralen en poedercoaten en deed een laatste poging op advies van DE autoshop in Breda. Mijn velgen waren als nieuw, het remstof van jaren was er af, plekken geschuurd, primer en opnieuw een beetje zilver verven.Wimis schreef: 18 nov 2017, 08:39 Laatste red middel voor mij...
De velgen zijn met de koop van de RT en de GS zo mee gekomen.
Waarschijnlijk niet meer te redden dus dit nog eens proberen en dan een mooi winterproject![]()
wp_20170826_17_15_46_pro.jpg
Goed spul waarschijnlijk hetzelfde goedje, zoals dat van Sonax Xtreme Plus Sauerfrei.Baird schreef: 18 nov 2017, 21:09 Flesje Alu Teufel aanschaffen. Ik stond op het punt om mijn velgen te laten stralen en poedercoaten en deed een laatste poging op advies van DE autoshop in Breda. Mijn velgen waren als nieuw, het remstof van jaren was er af, plekken geschuurd, primer en opnieuw een beetje zilver verven.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!