comfortzadel R1200RT

Alles over het zitcomfort (zadels rugsteunen)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
sandorfi
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 nov 2017, 13:31
Type: R1200RT
Bijz: Midnight blue 2012
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: wvl

comfortzadel R1200RT

Ongelezen bericht door sandorfi »

Hallo,

Sta op het punt om een 2012 RT (geen lc) te kopen...
Wat ik mij nu al afvraag... Is een origineel BMW comfortzadel lager dan de laagste stand van een standaard zadel?
Dit is nu net iets te hoog voor mij..

thx,
Carlo
Gebruikersavatar
AadZ
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 jul 2012, 20:26
Type: R1200RT
Bijz: Model 2010, dondergrijs
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Huizen

Re: comfortzadel R1200RT

Ongelezen bericht door AadZ »

Hallo Carlo,

Het comfortzadel zit inderdaad net iets lager dan de laagste stand van het standaard zadel.
Ik heb wel gelijk ook de verlaagde voetsteunen gemonteerd voor bestuurder en passagier.
Alles qua hoogte prima. Maar ik vind het standaard en het comfortzadel beide te zacht. Was daarom van plan een afspraak te maken bij tijger leathers.

Mvg Aad
sandorfi
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 nov 2017, 13:31
Type: R1200RT
Bijz: Midnight blue 2012
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: wvl

Re: comfortzadel R1200RT

Ongelezen bericht door sandorfi »

AadZ schreef: 01 mei 2018, 21:46 Het comfortzadel zit inderdaad net iets lager dan de laagste stand van het standaard zadel.
Ik heb wel gelijk ook de verlaagde voetsteunen gemonteerd voor bestuurder en passagier.
Alles qua hoogte prima. Maar ik vind het standaard en het comfortzadel beide te zacht. Was daarom van plan een afspraak te maken bij tijger leathers.

Mvg Aad
Thx Aad, vandaag met de r1200rt proefrit gedaan, met comfortzadel........ Valt voor mij voorlopig reuze mee.
Zoveel zelfs dat ik de motor aangekocht heb :D Nog twee weekjes geduld en dan kan ik die gaan ophalen.

thx
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: comfortzadel R1200RT

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Gefeliciteerd met je aankoop . . .
sandorfi schreef: 02 mei 2018, 00:10
AadZ schreef: 01 mei 2018, 21:46 Het comfortzadel zit inderdaad net iets lager dan de laagste stand van het standaard zadel.
Ik heb wel gelijk ook de verlaagde voetsteunen gemonteerd voor bestuurder en passagier.
Alles qua hoogte prima. Maar ik vind het standaard en het comfortzadel beide te zacht. Was daarom van plan een afspraak te maken bij tijger leathers.

Mvg Aad
Thx Aad, vandaag met de r1200rt proefrit gedaan, met comfortzadel........ Valt voor mij voorlopig reuze mee.
Zoveel zelfs dat ik de motor aangekocht heb :D Nog twee weekjes geduld en dan kan ik die gaan ophalen.

thx
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Over: Zitcomfort”