Graphit, met verhoogd scherm, cilinderbeschermers, zelfs een werkende radio/casettedeck. Ik ben een beginnend rijder en had nog nooit op een motor met boxer gereden (of überhaupt een tweecilinder), maar wat een prachtig geluid heeft deze zeg. Het roffelen, zeker bij het opschakelen, klinkt me als muziek in de oren.
Mijn R1100RT
Moderator: RT_Patrick
- DuardoS
- Type: R850RT
- Bijz: 2000
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Huizen
Mijn R1100RT
Dit is 'm dan:
![Afbeelding]()
Graphit, met verhoogd scherm, cilinderbeschermers, zelfs een werkende radio/casettedeck. Ik ben een beginnend rijder en had nog nooit op een motor met boxer gereden (of überhaupt een tweecilinder), maar wat een prachtig geluid heeft deze zeg. Het roffelen, zeker bij het opschakelen, klinkt me als muziek in de oren.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- DuardoS
Re: Mijn R1100RT
Oh, en dan vergeet ik nog de "cruise control", oftewel een schroef bij het rechterhandvat. Dat deed de garageman twijfelen of het wellicht een voormalige overheidsmotor is geweest. Hij is uit 1999 en heeft nu 82.000 km gelopen.
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Da’s een hele mooie
. . . veel plezier toegewenst!
Het is geen overheidsfiets geweest hoor. Een dergelijke handmatige cruise control is aftermarket gewoon te verkrijgen. De kilometerstand i.c.m. het bouwjaar verraad ook al geen geschiedenis voor een ex dienstfiets. Daarvoor zijn er andere aanwijzingen te geven.
Er zijn overigens meerdere aanpassingen geweest door een vorige eigenaar zoals een voorspatbord van een 1150RT, de witte richtingaanwijzers (voor) en een andere ruit.
Hoe dan ook, blijf vooral genieten van de boxer roffel!

Het is geen overheidsfiets geweest hoor. Een dergelijke handmatige cruise control is aftermarket gewoon te verkrijgen. De kilometerstand i.c.m. het bouwjaar verraad ook al geen geschiedenis voor een ex dienstfiets. Daarvoor zijn er andere aanwijzingen te geven.
Er zijn overigens meerdere aanpassingen geweest door een vorige eigenaar zoals een voorspatbord van een 1150RT, de witte richtingaanwijzers (voor) en een andere ruit.
Hoe dan ook, blijf vooral genieten van de boxer roffel!

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- DuardoS
Haha je hebt oog voor detail. Het spatbord had ik nog niet gezien, maar ik geloof je meteen. Ben er zeer tevreden mee, zeker ook omdat ik me in het geheel niet heb gehouden aan alle aankoop tips op dit forum. Ben in m'n eentje gaan kijken, geen aankoop keuring gedaan, volstrekt geen technische kennis, had zelfs nog nooit met een dergelijke motor gereden (dus geen vergelijking). Ik heb vertrouwd op mijn gevoel bij de verkoper, en dat is tot op heden niet beschaamd. Heb 'm na aankoop optisch laten controleren bij Swift in Almere, en dat zag er allemaal goed uit. Zegt nog niet zoveel, maar hij krijgt binnenkort een beurt, dan weet ik het zeker.
- Nico4sen
- 2023
- Type: R1200RT
- Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
- Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân
Als de prijs er naar was, kun je best een gokje wagen. Ik heb het nu twee keer zo gedaan en is me niet tegengevallen [emoji41]
Hartelijke groet,
Nico
Hartelijke groet,
Nico
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 313 Reacties
- 176926 Weergaves
-
Laatste bericht door BandOne
-
- 6 Reacties