Maandagmorgen 08:10 uur vlak bij huis een aanrijding gehad. Een automobiliste kwam van links over een gelijkwaardige kruising zetten en heeft mij totaal niet gezien. Op het laatste moment nog geprobeerd haar te ontwijken door extra gas te geven, maar ze heeft me toch nét geraakt aan de linker achterzijde (uitlaat en koffer) waardoor de motor gelijk dwars stond en ik eraf geworpen werd. De motor door de berm en nog tegen een lantaarnpaal, en ik door de berm en over de stoep. Ik ben dankbaar dat zowel de automobiliste als ik er zonder letsel of verwondingen van afgekomen zijn. Wat spierpijn, en dat is het enige. Dat laat wel ruimte voor het balen, de 1150RT is echt goed stuk. De dealer heeft na een snelle eerste beoordeling mijn vermoeden bevestigd dat dit een total loss is...

Nu op zoek naar een ander exemplaar. En wachten op de verzekering. Wat zou de dagwaarde zijn van een 1150RT twinspark uit 2003?
Afijn, een zure situatie maar ook met een mooie kant, namelijk dat ik er zelf zo goed af gekomen ben!