www.teileineile.de

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Marruk8865

www.teileineile.de

Ongelezen bericht door Marruk8865 »

Ik kwam bij mijn zoektocht naar een topkoffer terecht op ebay.de op de webwinkel http://stores.shop.ebay.de/alles-rund-u ... QQ_armrsZ1" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat ik nog wat meer kleine dingetjes wilde bestellen heb ik een mail gestuurd met de vraag of er nog wat van de prijs af kon ;)
Ik kreeg toen een antwoord dat als ik op http://www.teileineile.de/be_shop/" onclick="window.open(this.href);return false; zou registreren en hem dit zou laten weten hij mijn account op 10% "discount-level" zou zetten. Dit zou dan gelden voor de niet afgeprijsde artikelen. Toen ik op de site ging kijken zag ik dat op (bijna) alle artikelen al 5% korting zat. Nou is dat natuurlijk niet echt heel veel en ik wacht nog even met bestellen tot ik een mail krijg van de beste man dat hij de discount-level voor mijn account op 10% heeft gezet (misschien sluipt er nog een foutje van zijn kant in en krijg ik dan alsnog de 10%).

Maargoed, alle kleine beetjes helpen dus vandaar dat ik dit met jullie deel. Doe er uw voordeel mee.... of niet!

***UPDATE***
Na nog even beter te hebben gekeken is het zo dat registratie op deze site de normale prijzen gehanteerd worden. Na registratie en inloggen kom je automatisch in de groep "5% Rabbat". Nu nog even wachten tot ik bevestiging heb en in de 10%-groep kom. Dat scheelt dan toch weer €49,50 op zo'n groot bedrag (49L topkoffer)

***UPDATE***
Zojuist bevestiging gehad dat mijn account is aangepast naar de 10% korting groep. Dus nu maar even wat dingetjes uitzoeken _004
Inspector Gadget

Re: www.teileineile.de

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Toegevoegd aan mijn favorieten, als ik het Zwarte Gat bij mijn andere leverancier gedolven heb ;)
Altijd handig als je naar iets specifieks op zoek bent, bedankt! _004
Marruk8865

Re: www.teileineile.de

Ongelezen bericht door Marruk8865 »

Gisteravond bestelling gedaan. Betaling via PayPal gedaan. Vanmorgen bevestiging gekregen dat de gehele bestelling verzonden is.

I'll keep you posted!
Marruk8865

Re: www.teileineile.de

Ongelezen bericht door Marruk8865 »

Snel! Vandaag is het pakket afgeleverd door DPD. Netjes verpakt. Echter heb ik 1 probleem... De bestelde 49L topkoffer zit potdicht (de bijbestelde cilinder zit in de koffer) :twisted:
Nou had ik hier: viewtopic.php?f=1&t=1340&p=15866#p15866" onclick="window.open(this.href);return false; al gelezen maar dat is blijkbaar voor mij de oplossing niet. Ik krijg 'm niet open (zonder schade) Beetje jammer!
Buiten deze kleine tegenslag een nette en snelle levering. Aanrader!
Marruk8865

Re: www.teileineile.de

Ongelezen bericht door Marruk8865 »

Koffer is open en slot is ook gefixt _004
Gebruikersavatar
kapitein_iglo9
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 apr 2010, 23:12
Type: R1100RT
Bijz: Xenon
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Leiderdorp
Locatie: Leiderdorp

Re: www.teileineile.de

Ongelezen bericht door kapitein_iglo9 »

Ik heb me ook aangemeld, met een mooi slijmverhaaltje hopende op ook 10% korting.....ik houd jullie op de hoogte!

Ruud
-1100-
Gebruikersavatar
HansD
Berichten: 3300
Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:30
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Locatie: Bergschenhoek

Re: www.teileineile.de

Ongelezen bericht door HansD »

Ik heb de link bij Handige links opgenomen.
Hans
Gesloten

Terug naar “Over: Overige accessoires”