batwing op r1100r '95

Alles over de kuip en kuipruiten

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Richard r1100r
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2020, 15:07
Type: R1100RT
Bijz: 1995
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zeeland

batwing op r1100r '95

Ongelezen bericht door Richard r1100r »

Hallo, Ik ben nieuw hier.

Heb vorige week een R1100R uit 95 gekocht. Ik heb in het forum gezocht of er iemand is wie al eens een batwing op z'n BMW heeft gemonteerd. Ik ben benieuwd of dit mogelijk is en of dit 'smoelt'. Zijn er foto's van?

Ik bedoel de Outer Batwing Fairing van montea.com

Alvast bedankt, Richard
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: batwing op r1100r '95

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Richard,

Het wordt op ons RT-forum zeer gewaardeerd om jezelf als nieuw forumlid bij een eerste posting even voor te stellen in het topic: “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen.” _004

Je valt nu zo ongeveer met de deur in huis . . .

Bedankt alvast voor de genomen moeite. _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Richard r1100r
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2020, 15:07
Type: R1100RT
Bijz: 1995
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zeeland

Re: batwing op r1100r '95

Ongelezen bericht door Richard r1100r »

Okey, Ik begrijp het - ik ben niet zo'n digifanaat hoor maar een kleine introductie is geen probleem.

Ik ben inmiddels richting de 50jaar aant kruipen en rij al vanaf mn 18e motor. Ben begonnen op een Honda Boldór 900. Verder heb ik een GPZ, Ninja en een Dominator gehad. Momenteel heb ik ook een Suzuki GSR 750, en een Shadow 1100 staan. 3 motoren dus. Van voorover (GSR) en achterover (Shadow), nu dus een BMW erbij (rechtop). Ik ben tegenwoordig een mooi weer rijder. Ik ben timmerman en dus redelijk handig. Ook al vele reparaties en onderhoud aan mn motors uitgevoerd. Ook vele uiterlijke aanpassingen gedaan.

Ik zat te denken om op mn BMW een batwing te monteren. Vindt ik mooi maar weet niet of het mooi staat (smaken verschillen). Weet wel dat het de rijeigenschappen niet bevordert maar ik rij toch geen grote afstanden (max 200km1).

grt Richard
Gebruikersavatar
QuickFix
Berichten: 726
Lid geworden op: 19 jul 2018, 11:13
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
Contacteer:

Re: batwing op r1100r '95

Ongelezen bericht door QuickFix »

Hee Richard, welkom hier! Big RT Smile

Ondanks dat dit een RT forum is (broertje van jouw R; wij hebben een boel Tupperware die jij niet hebt), is iedereen welkom natuurlijk, al zul je hier R-specifiek advies wellicht iets minder krijgen.
Maar er zijn genoeg leden die praktisch elk model BMW gereden hebben, dus vragen kan altijd.
EileRT schreef: 30 apr 2020, 11:02[...] even voor te stellen in het topic: “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen.” _004
ElleRT bedoeld dat je even een nieuwe topic moet plaatsen in dit forum (klik op deze link) met daarin je praatje. :idea:
Freude am Fahren
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: batwing op r1100r '95

Ongelezen bericht door EileRT »

Dat is idd het linkje van het voorstel topic QuickFix. Inmiddels heeft Richard dit nu gedaan in dit topic. Het is altijd fijn om even kennis te maken. Ik hoop dat hij geholpen wordt met ervaringen van forumleden met een batwing op een R1100R. _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Over: Kuip en kuipruiten”