Wie o wie kan mij helpen en kent de vorige eigenaar?

Alle overige relevante technische en mechanische items aangaande: BMW R850RT - R1100RT - RT1150RT - R1200RT

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Chicco68
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 feb 2022, 16:52
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Landgraaf

Wie o wie kan mij helpen en kent de vorige eigenaar?

Ongelezen bericht door Chicco68 »

Zoals in mijn voorstelbericht aangegeven heb ik gisteren mijn "nieuwe" BMW R1100RT gekocht. Ik zie op dit forum dat een zekere "rt.toon" deze motor in zijn bezit heeft gehad.
Aangezien ik nog wat vragen heb over de motor (aansluitingen die er extra op zitten, schakelaars etc) zou ik graag met hem in contact komen. Helaas is deze "rt.toon" geen lid meer van dit forum, althans zijn naam is grijs en ik krijg ook geen profielinformatie te zien.
Is er mogelijk iemand die hem kent en mij met hem in contact kan brengen (of in ieder geval hem zou willen vragen contact met mij op te nemen)?

Het gaat om deze motor en hierbij tevens een foto van deze rt.toon met de motor en zijn aanhangwagen.

Wie kan mij helpen?? _001
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
2022: BMW R1100RT 1998
2016: Honda CBR1000F
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 851
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Wie o wie kan mij helpen en kent de vorige eigenaar?

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dat soort informatie, voor zover aanwezig, vrijgeven is wel een dingetje, gelet op de AVG! -naughty-
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Isaac
Berichten: 951
Lid geworden op: 14 mar 2014, 16:40
Type: R1100RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Maassluis

Re: Wie o wie kan mij helpen en kent de vorige eigenaar?

Ongelezen bericht door Isaac »

Chicco68 schreef: 18 feb 2022, 16:31 Is er mogelijk iemand die hem kent en mij met hem in contact kan brengen (of in ieder geval hem zou willen vragen contact met mij op te nemen)?
Zoals Chicco68 het aan geeft heeft dit totaal niets met de AVG te maken. Ik vind dat hij het netjes vraagt. Mogelijk dat, als zijn email adres nog bekend is, een forum beheerder rt.toon nog een berichtje kan en wil sturen.
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 851
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Wie o wie kan mij helpen en kent de vorige eigenaar?

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Op de manier zoals je het omschrijft, Isaac, gaat het met toestemming van de persoon zelf. Dan verloopt het zoals het hoort. Dat is iets anders als vertellen wie, wat waar rt.toon is.😊
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Wie o wie kan mij helpen en kent de vorige eigenaar?

Ongelezen bericht door EileRT »

Deze RT met aanhanger komt mij bekend voor. Zo vaak komen wij geen RT met aanhanger hier tegen. Hij heeft deze hier wel eens gepost.

Wanneer een forumlid zijn lidmaatschap opzegt hebben wij als forumbeheer geen gegevens meer over de betreffende persoon. Wij zullen echter nooit (privé)gegevens delen naar anderen. Wat wij van alle forumleden in onze bestand hebben is van ieder lid een e-mailadres en een IP-adres.

Ik vind de vraag van Chicco68 echter volledig legitiem. Wellicht zijn er forumleden die deze RT combinatie herkennen en ook meer weten van de vorige eigenaar en met hem in contact kunnen brengen. Het is vervolgens aan hem of haar om verdere info te delen.
Isaac schreef: 19 feb 2022, 16:00
Chicco68 schreef: 18 feb 2022, 16:31 Is er mogelijk iemand die hem kent en mij met hem in contact kan brengen (of in ieder geval hem zou willen vragen contact met mij op te nemen)?
Zoals Chicco68 het aan geeft heeft dit totaal niets met de AVG te maken. Ik vind dat hij het netjes vraagt. Mogelijk dat, als zijn email adres nog bekend is, een forum beheerder rt.toon nog een berichtje kan en wil sturen.
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
ErikS
2024
2024
Berichten: 485
Lid geworden op: 19 jan 2014, 19:01
Type: R1250RT
Bijz: Een met radio en BMW navigatie (TFT) en Zumo XT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West Veluwe-Vallei
Locatie: De parel van Gelderland
Contacteer:

Re: Wie o wie kan mij helpen en kent de vorige eigenaar?

Ongelezen bericht door ErikS »

Ik zie een foto waarop op de achtergrond "De Valkenier", een motorzaak in Barneveld staat. Misschien kunnen die je verder helpen. En dan wel op de manier zoals boven beschreven. Vragen of men bij De Valkenier hem wil benaderen met het verzoek om contact met jou op te nemen!
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
met een Sena SC2 in de helm en Zumo XT op de R1250RT-TFT met radio en BMW navigatie.
Gebruikersavatar
Chicco68
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 feb 2022, 16:52
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Landgraaf

Re: Wie o wie kan mij helpen en kent de vorige eigenaar?

Ongelezen bericht door Chicco68 »

PanEuRoel schreef: 19 feb 2022, 15:47 Dat soort informatie, voor zover aanwezig, vrijgeven is wel een dingetje, gelet op de AVG! -naughty-
Het gaat mij ook meer om het feit dat hier misschien iemand aanwezig is die hem kent en hem mogelijk kan tippen. Het was zeker niet mijn intentie om dit aan de beheerders te vragen zodat hun in hun systemen zouden moeten gaan zoeken.
2022: BMW R1100RT 1998
2016: Honda CBR1000F
Gebruikersavatar
Chicco68
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 feb 2022, 16:52
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Landgraaf

Re: Wie o wie kan mij helpen en kent de vorige eigenaar?

Ongelezen bericht door Chicco68 »

PanEuRoel schreef: 19 feb 2022, 17:04 Op de manier zoals je het omschrijft, Isaac, gaat het met toestemming van de persoon zelf. Dan verloopt het zoals het hoort. Dat is iets anders als vertellen wie, wat waar rt.toon is.😊
Dat is ook de reden waarom ik vraag of iemand hem kent en hem mogelijk contact met mij zou kunnen laten opnemen.
2022: BMW R1100RT 1998
2016: Honda CBR1000F
Gebruikersavatar
Chicco68
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 feb 2022, 16:52
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Landgraaf

Re: Wie o wie kan mij helpen en kent de vorige eigenaar?

Ongelezen bericht door Chicco68 »

ErikS schreef: 19 feb 2022, 17:40 Ik zie een foto waarop op de achtergrond "De Valkenier", een motorzaak in Barneveld staat. Misschien kunnen die je verder helpen. En dan wel op de manier zoals boven beschreven. Vragen of men bij De Valkenier hem wil benaderen met het verzoek om contact met jou op te nemen!
Dat heb ik ook al gedaan, had alleen het idee dat men daar niet zo'n zin in had. En aangezien ik hem hier toevallig tegen kwam hoopte ik dat hij nog lid was, maar helaas...
2022: BMW R1100RT 1998
2016: Honda CBR1000F
Gebruikersavatar
Chicco68
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 feb 2022, 16:52
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Landgraaf

Re: Wie o wie kan mij helpen en kent de vorige eigenaar?

Ongelezen bericht door Chicco68 »

Intussen heeft de motorzaak contact met de vorige eigenaar opgenomen (dus niet rt.toon) echter die wenste geen contact met mij zodat ik hem een paar vragen kon stellen over de motor... :neutral:
2022: BMW R1100RT 1998
2016: Honda CBR1000F
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Wie o wie kan mij helpen en kent de vorige eigenaar?

Ongelezen bericht door EileRT »

Jammer. Maar dat kan gebeuren. Je weet nooit wat de achterliggende reden(en) of gedachte(n) is (of zijn).

Het kan inderdaad ook zijn dat deze motor van het vertrokken forumlid later nog van eigenaar is verwisseld.
Chicco68 schreef: 21 feb 2022, 18:33 Intussen heeft de motorzaak contact met de vorige eigenaar opgenomen (dus niet rt.toon) echter die wenste geen contact met mij zodat ik hem een paar vragen kon stellen over de motor... :neutral:
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Over: Alle overige relevante (technische) onderwerpen”