Mijzelf even voorstellen 👌🏽

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Brian1976
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2022, 18:20
Type: R1150RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Groningen

Mijzelf even voorstellen 👌🏽

Ongelezen bericht door Brian1976 »

Hallo forum leden,

Ik ben Brian en woonachtig in het Noorden van het land. Na een lange zoektocht naar de juiste motor ben ik uitgekomen bij een R1150RT uit 2002. Echt van alles geprobeerd aan motoren van een Suzuki TL1000S tot aan een Triumph Trophy 900. De ene kon ik mijn bagage net niet kwijt en bij de ander was het gewicht wat niet fijn was. Vorige week heb ik een mooie R1150RT particulier gekocht en het eerste gevoel was super! Een zeer nette fiets, ik kan mijn voeten plat op de grond zetten 🫣 en heb genoeg aan ruimte om mijn spulletjes mee te vervoeren.

Ik haal de motor in augustus op en ga hem gebruiken voor woon-werkverkeer (500km). Ik wil dit forum gebruiken om meer te leren over techniek en eventueel kleine beurten die ik zelf uit kan voeren. Dus als iemand een ruimte met een brug ter beschikking stelt… 😉

Met vriendelijke groet,

Brian
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Mijzelf even voorstellen 👌🏽

Ongelezen bericht door EileRT »

Dag Brian,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en gefeliciteerd met de aankoop van een -1150- _004

Er is al veel geschreven over de 1150 en via de zoekfunctie opent zich een schat aan informatie. Vragen stellen en kennis delen kan natuurlijk altijd. Daarvoor zijn we ook een forum _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 854
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Mijzelf even voorstellen 👌🏽

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Brian, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”