Terug naar BMW…

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Ozzy
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2022, 20:30
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Terug naar BMW…

Ongelezen bericht door Ozzy »

Hallo,

Mijn naam is Jos en rij sinds 1994 motor. In de loop der jaren heb ik diverse motormerken gereden, maar uiteindelijk opnieuw bij het merk BMW beland.

Ik heb eerder met veel plezier een -1100- uit 1998 gereden, en heb het comfort als plezierig ervaren. Toch heb ik de stoute schoenen aangedaan en koos toen voor een zware Harley Davidson. Uiteraard is dit anders, maar wel degelijk een geweldige beleving.

Onlangs besloot ik de Harley weg te doen om eigenlijk rustig aan te doen. Echter, het bloed kruipt waar het niet kruipen kan en ik heb pasgeleden een BMW -1200- uit 2010 aangeschaft. Het comfortgevoel ervaar ik opnieuw, maar dan zelfs in overtreffende trap. De techniek heeft namelijk niet stilgestaan.

Kortom, ik ben weer terug naar het prachtige merk BMW! _004
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4367
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Terug naar BMW…

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hi Jos,
Welkom bij het BMW RT Boxerforum en bedankt voor je intro. Eens een BMW rijder, altijd een BMW Rijder, daar past echt geen Harley tussen.
Veel plezier met de -1200- en het RT-forum
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Terug naar BMW…

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jos,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum _004

Je komt op de Harley alles tegen behalve comfort. Daar ga je geen uren op rijden. Op de BMW RT stap je na uren af zoals je erop stapt. Comfortabel en ook sportief. Bij mij in de buurt ken ik een Harley rijder. Als hij zijn motor start weet onze hele woonwijk het (met zijn loud pipes). Om na een rondje om de (spreekwoordelijke) kerk weer huiswaarts te keren. En ook daar zijn we allen getuige van.

Veel plezier op je -1200- en hier op ‘t forum _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 854
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Terug naar BMW…

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Jos, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”