Oeps ik heb me blijkbaar nog niet voorgesteld!

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
RTboy
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2016, 22:25
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Papendrecht

Oeps ik heb me blijkbaar nog niet voorgesteld!

Ongelezen bericht door RTboy »

Hoi allemaal,

Mijn naam is Leo (Nick name RTboy) ik ben 64 jaar en al lid van dit mooie forum vanaf 03-08-2016 en blijkbaar heb ik mijzelf nog niet voorgesteld dan moet ik dat toch maar eens doen.

Ik rij al een poosje (bijna 2 jaar een mooie R1200RT kleur zwart met zilver naar volle tevredenheid hiervoor heb ik 3 jaar een R1150RT gehad ook heel veel plezier mee gehad daar voor een Honda maar op een gegeven moment was ik er helemaal klaar mee dus toen de overstap gemaakt naar de BMW

Rijden doe ik het hele jaar door ongeveer 20.000 tot 23.000 km per jaar ook met vakantie samen met mijn vrouw (achterop) naar het buitenland 4 jaar geleden bijvoorbeeld naar de Stelvio pas geweest verder is Oostenrijk, Zwarte-woud en de andere bekende plaatsen in Duitsland/Luxemburg en Frankrijk favoriet.

Onderhoud en reparatie doe ik zelf (kom eigenlijk nooit bij de dealer of motorzaak) de reden daarvan is dat ik zelf 1e monteur ben en nu al jaren de werkplaats run van een auto dealer bedrijf met 8 monteurs, als ik iets bijzonders heb kijk ik nogal eens op het forum en daar wordt je altijd wijzer van.
Groet,
RTboy
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Oeps ik heb me blijkbaar nog niet voorgesteld!

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Leo,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. Het wordt zeer gewaardeerd _004

Veel plezier toegewenst met je -1200- en hier op 't forum _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 851
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Oeps ik heb me blijkbaar nog niet voorgesteld!

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Leo, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”