Nieuw lid groet u!

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Marco_RT
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2022, 00:00
Type: R1250RT
Bijz: bj 2021
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Hoeksche Waard

Nieuw lid groet u!

Ongelezen bericht door Marco_RT »

Goedemorgen allemaal!
Na jarenlang op een cruiser te hebben rond getuft (Yamaha XVS1300), ben ik in de zomer op zoek gegaan naar wat nieuws. In verband met een wat zwakke rug, ging mijn voorkeur uit naar een wat minder 'onderuit gezakte zit', en werd ik getrokken naar de R1250GS(A) en de R1250RT. Na enkele proefritten op meerdere machines, viel op dat ik de grootste grijns op mijn gezicht had als ik afstapte van een RT. Sinds twee weken mag ik mezelf de trotse eigenaar noemen van een R1250RT, kleur 'Blackstorm', uit oktober 2021. Alvast bedankt voor de vele informatie die op dit forum beschikbaar is gesteld en tot ziens op het forum!
Marco
Alleen een motorrijder weet waarom een hond zijn hoofd uit het autoraampje steekt.
Gebruikersavatar
QuickFix
Berichten: 737
Lid geworden op: 19 jul 2018, 11:13
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
Contacteer:

Re: Nieuw lid groet u!

Ongelezen bericht door QuickFix »

Ik lees het al: een persoon met smaak. _004

Wees welkom bij de RT-club en op ons forum, Marco! Big RT Smile

-1250- icon_welcome
Freude am Fahren
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 851
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Nieuw lid groet u!

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Marco, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1250RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”