Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

M.Eugster
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2022, 05:52
Type: R1150RT
Bijz: Standaard
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Bladel

Even voorstellen

Ongelezen bericht door M.Eugster »

Hallo,

Ik ben Michel Eugster, 59 jaar en rij constant motor sinds 1987.
Naast deze BMW r 1150RT twinspark rij ik op een Harley Davidson Electra Glide Classic, Yamaha GTS 1000, Honda Grom MSX 125cc en voor het circuit rij ik op twee Vyrussen uit Italië.

Waarom dan een BMW erbij.
Voor de fun, weer een ander type motorfiets met aan de voorkant een ander type vering dan de gebruikelijke veringen. Dat vind ik interessant.
Om de winter door te komen, erg comfortabel, makkelijk schoon te maken, veel kennis te vinden op het internet, makkelijk aan reserve onderdelen te komen tegen een betaalbare prijs.
Motor kan goed meekomen met hedendaagse verkeer, voldoende power en ziet er in mijn ogen nog heel goed uit voor deze tijd.

Hoop alleen niet dat ik veel problemen krijg met de motor, mijn vorige BMW, een K100LT had toen behoorlijk vaak problemen met de brandstofpomp.

Maar ik heb nu een mooi exemplaar te pakken die goed is onderhouden, vele facturen bij de motor geleverd. Alleen nu nog een reserve sleutel en hopelijk een zender voor het alarm te pakken te krijgen. Heb helaas geen code's van sleutel of alarm. Dus dat wordt wellicht nog wat.

Allemaal veel plezier met jullie BMW.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Michel,

Van harte welkom op ons RT-forum en bedankt voor je intro en fijn dat je een keuze hebt gemaakt voor de BMW -1150- _004

Een reserve sleutel kun je ongetwijfeld bestellen bij de dealer. Het alarm zou ik eraf halen en een goed schijfrem slot kopen. Maar dat is mijn persoonlijke keuze.

Veel plezier op je RT en hier op ‘t forum _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Michel, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”