nieuw lid uit de Bommelerwaard.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Ruuth
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 nov 2022, 11:01
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Omgeving Den Bosch

nieuw lid uit de Bommelerwaard.

Ongelezen bericht door Ruuth »

Redelijk op leeftijd en al een lang motorleven achter de rug. Naast Moto Guzzi's waren het de BMW's die het woon- werkverkeer en de vakanties verzorgden. Na een periode met Guzzi's kocht ik een ex politie R69S. Na enige tijd kwamen er toch naar mijn idee wat geluiden die aangaven dat er een revisie aan zat te komen. Om toch met vertrouwen woon- werkverkeer te kunnen rijden kocht ik een overjarige R100/7 en aan de 69S werd een zijspan geknoopt. Achteraf bleken mijn zorgen met de 69S nergens op te slaan, want deze fiets heeft nog jaren een veel zwaarder leven gehad (met zijspan) dan voorheen en heeft mij nooit laten staan. Na een reeks R100RS- en aan het eind van een werkzaam leven ben ik het avontuur met een K100RS aangegaan, zowel solo als met zijspan. Op het zijspan werd een Schurgers kuip gemonteerd. De solo bleef mijn oren teisteren ondanks dat slimme, verstelbare spoilertje. Daarom nu een R1100RT gekocht bj. 1996. Wat een comfort! Wat een handelbare fiets ondanks het gewicht. Hoop er nog lang van te mogen genieten. In feite is nu de cirkel rond door weer (na de 69S) te rijden op een motor die veel door de politie is gebruikt.
Groet, Ruud
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 855
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: nieuw lid uit de Bommelerwaard.

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Ruud, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1100RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: nieuw lid uit de Bommelerwaard.

Ongelezen bericht door EileRT »

Beste Ruud,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je uitgebreide introductie welke getuigd van een rijk motorverleden. Wat fijn dat je zo enthousiast bent en blijft over de BMW. Zolang je kunt blijven rijden, vooral doen! _004

Ik hoop dat je je snel thuis voelt op ons unieke forum met vooral vele BMW boxer liefhebbers. En ja de -1100- is nog altijd een hele fijne motor. Ook vandaag heb ik er weer heerlijk op gereden. _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”