Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Rode rt
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2023, 20:02
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Oss

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Rode rt »

Goedenavond,
Ik ben Ewout, woonachtig in de omgeving van Oss en heb me vorige week een 2018 R1200RT aangeschaft. Moet nog heel even wachten, voordat ie wordt afgeleverd. Heb er erg veel zin in.

Ik rijd momenteel een GTR1400 van Kawasaki en heb me een keer laten verleiden om op een BMW, een vergelijkbare als die ik heb gekocht, te stappen. Let wel, de kawa rijd uitstekend en is absoluut een prima tourmotor.

Ik rijd ongeveer 13K km per jaar en combineer de ritjes met mijn werk. Als het kan ben ik op de motor te vinden.

Ik ga me eens lekker verdiepen in de artikelen op dit forum en wens jullie allemaal veilige kilometers toe.

Hartelijke groet
Ewout
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4482
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Ewout,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. Het wordt zeer gewaardeerd _004

Gefeliciteerd met de aanschaf van een -1200- . Als je zin hebt doe mee met ons RT TREFFEN 2023 op zaterdag 13 mei a.s. in Midden Nederland (zie ook in het topic op ons forum).

Veel plezier alvast toegewenst hier en met je RT _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 858
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Ewout, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”