Nieuw - 1200 RTP

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Keesvisser31
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2023, 23:00
Type: R1200RT
Bijz: RT-P
Land: NL
Woonplaats of omgeving: NH

Nieuw - 1200 RTP

Ongelezen bericht door Keesvisser31 »

Beste forumleden,

Oook ik heb de overstap van naar een RT gemaakt en wel een rt-p versie, ex overheidsmotor dus. Na een aantal jaren met veel plezier een 1200GS te hebben gereden heb ik de overstap naar de RT uit 2015 met maar 65k km gemaakt omdat ik veel woon-werkverkeer rijd en toch wat miste bij de GS.

De kniehoek is wel even wennen ten, maar ik denk dat het rijden enorm comfortabel gaat worden. Ondertussen ben ik al aan het kijken hoe de motor een beetje op te knappen. Het begint bij het verwijderen van de lijmresten, wat al scheelt, Daarnaast begint de speurtocht hoe het kleine opbergvakje open te krijgen Big RT Smile en hoe de bochten van de uitlaat (zonder Harpix Max -naughty- ) weer een beetje toonbaar te krijgen, want daar doen ze verdomd weinig aan.

Al met al denk ik dat het forum bij veel antwoorden op vragen gaat opleveren!
Schermafbeelding 2023-04-10 024156.jpg
Greetz!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw - 1200 RTP

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Kees,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. Het wordt zeer gewaardeerd _004

Maak vooral gebruik van ons forum en dus de al te vinden info (zoekfunctie) en stel gerust je vragen in de daarvoor ingerichte topics. Er zijn genoeg leden met een ex RT-P die hun fiets perfect in burgeruitvoering hebben gemaakt. Aan de andere kant, doe wat je wilt. Sommigen houden ook bepaalde onderdelen van de ex RT-P _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 856
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Nieuw - 1200 RTP

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Kees, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT(p) en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”