Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Bärry73
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2023, 16:55
Type: R1100RT
Bijz: 1999
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Twente

Voorstellen

Ongelezen bericht door Bärry73 »

Hallo Allen,
mijn naam is Bärry en ik heb mij aangemeld voor dit forum, om informatie over de RT te lezen. In dit geval een R1100Rt uit de late jaren '90. En om zonodig vragen te kunnen stellen
Mocht u nog tips&trics hebben over dit type en jaartal voor een bijna motorrijder als ik( ik hoop eind mei mijn rijbewijs te halen) dan lees ik ze graag.

Groet Bärry
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Bärry, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel succes met je rijbewijs en veel plezier met de R1100RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Bärry,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum _004

Je bent op dit forum wat betreft (uitgebreide) info over de RT aan het enige juiste adres. En er is hier al heel erg veel gedeeld. Lees je dus ook naar hartelust in. Stel uiteraard je vragen in de daarvoor ingerichte topics.

Veel succes met het behalen van het mooiste rijbewijs dat wordt uitgegeven: het motorrijbewijs Big RT Smile

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”