Splinternieuw

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

BeeJee
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2023, 14:45
Type: R1250RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Barneveld

Splinternieuw

Ongelezen bericht door BeeJee »

Dag allemaal,

Leuk ontmoeten zo, op een forum. Ik boxer al heel wat jaartjes en op mijn 61 kreeg (!) een nagelnieuwe R1250RT. Een onzin verhaal natuurlijk. Mijn GS moest voor een modificatie naar Van Harten Amersfoort. Daar kon ik op wachten... in de showroom. En daar stond een blinkende blauwe RT. Sinds een paar weken rij ik met een alles er op en eraan machine (Maar geen radio met speakers.)

Ik zocht naar navigatie topics. And here I am.

Veel groeten,

BJ
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4482
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Splinternieuw

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo BJ,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en ja zo “opeens” heb je een -1250- en ben je beland op ons forum. Lees je gerust in in de navigatie topics en alles waarin je hier geïnteresseerd bent _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
ErikS
2024
2024
Berichten: 485
Lid geworden op: 19 jan 2014, 19:01
Type: R1250RT
Bijz: Een met radio en BMW navigatie (TFT) en Zumo XT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West Veluwe-Vallei
Locatie: De parel van Gelderland
Contacteer:

Re: Splinternieuw

Ongelezen bericht door ErikS »

Ja,
Als je in de showroom zoiets ziet dan ben je al snel verkocht. Voor mijn gevoel heb je een perfecte keuze gemaakt. Ik rij al een paar jaar met de R1250RT en heb inmiddels sinds een jaar mijn tweede; maar wel nieuw gekocht.
Mocht je soms de (laatste) uitvoering hebben met TFT scherm dan kan ik misschien wel wat voor je betekenen en . . . ik woon ook nog eens in de buurt. Dus laat maar weten!
In ieder geval veel veilige fijne kilometers gewenst!
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
met een Sena SC2 in de helm en Zumo XT op de R1250RT-TFT met radio en BMW navigatie.
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 858
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Splinternieuw

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag BJ, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1250RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Guardian850
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 jul 2023, 11:31
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: Splinternieuw

Ongelezen bericht door Guardian850 »

Welkom op dit forum
ex-motoren, K1100RS - Yamaha 850Twin - R850RT - Yamaha FJR1300 - Pan Euro ST1100 - R850RT
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”