Cardo Scala Rider Q2 op een Schuberth C3

Welke helm past bij jou en je RT

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Toine

Cardo Scala Rider Q2 op een Schuberth C3

Ongelezen bericht door Toine »

Ik heb een nieuwe C3 aangeschaft en zou hier graag mijn Q2 op overbouwen, o.a. omdat ik het SRC systeem vrij duur vind.

Zijn er mensen die de scala rider met een C3 hebben gecombineerd? Zit de zonnevizierbediening niet in de weg om de scala rider te bevestigen?

Thx _004
Gebruikersavatar
HansD
Berichten: 3300
Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:30
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Locatie: Bergschenhoek

Re: Cardo Scala Rider Q2 op een Schuberth C3

Ongelezen bericht door HansD »

Toine schreef:Ik heb een nieuwe C3 aangeschaft en zou hier graag mijn Q2 op overbouwen, o.a. omdat ik het SRC systeem vrij duur vind.

Zijn er mensen die de scala rider met een C3 hebben gecombineerd? Zit de zonnevizierbediening niet in de weg om de scala rider te bevestigen?

Thx _004
Toine,
Nee hoor, gaat prima. Truc is om de scala rider zo ver mogelijk naar achteren te monteren. Daarnaast heb ik de boom van de microfoon ter hoogte van de viziersluiting vastgezet met een tie-wrapje. (heb je een Q2 met microfoon boom of met draadje?)
Hans
Toine

Re: Cardo Scala Rider Q2 op een Schuberth C3

Ongelezen bericht door Toine »

Ik ga me een Q2 helmset bijkopen met de lange boom, dan kan ik de unit wisselen tussen mij twee helmen, afhankelijk van dewelke waarmee ik rijden wil.

Vreesde even dat de boom niet lang genoeg ging zijn, gezien het zonneviziermechanisme tamelijk ver naar de achterkant van de helm uitloopt.
Gesloten

Terug naar “Over: (Systeem)helmen”