Evenals vorig jaar hebben we de stichting EggRun Nederland weer gesponsord met een geldbedrag.
Moderator: RT_Patrick
Marianne schreef:Mijn bijdrage is ook weer onderweg, evenals die voor het Goldmembership. Dus eigenlijk dubbelop?!
Marianne schreef:Hoi Jos, ja, dat wist ik. Dus de helft van mijn donatie voor het forum en dan nog een extra, aparte, donatie voor de EggRun zelf. Dus dubbelop?Ik had dus ook een grotere donatie in één keer kunnen doen.
beemerrichard schreef:Hoi Jos,
Hoeveel hebben we vorig jaar geschonken?
Ik heb al geschonken met mijn membership maar wil tegen eind maart nog wat schenken om het bedrag rond te maken.
Ik hoop dat we over het bedrag van vorig jaar heen gaan.
@ alle members,
Luitjes doneer, het is voor een goed doel.
Wat is er mooier dan een kind gelukkig te maken.![]()
Richard
Heeft iedereen al een duit in het zakje gedaan?beemerrichard schreef:
@ alle members,
Luitjes doneer, het is voor een goed doel.
Wat is er mooier dan een kind gelukkig te maken.![]()
Richard
Erikh schreef:Kom op jongens, de 'magische' € 1000,- komt in zicht!
FredM schreef:Naar welke rekening kan ik mijn bijdrage overmaken? Groet, Fred
Jos WRSM schreef:...
Wordt dus NU Goldmember 2012 en schrijf je hier in:
http://www.bmwrtforum.nl/003inschrijvinggoldmember.htm
Vorig jaar een prima startlokatie in Leusden. Prima koffie en koeken hadden ze daar !!!Wellicht kunnen we met een groepje samen opstomen naar Amsterdam.....
@Hans Kuijen, ga jij weer als de paashaas?
JaKo schreef:Vorig jaar een prima startlokatie in Leusden. Prima koffie en koeken hadden ze daar !!!Wellicht kunnen we met een groepje samen opstomen naar Amsterdam.....
@Hans Kuijen, ga jij weer als de paashaas?![]()
Wat mij betreft dus voor herhaling vatbaar. Hans ??!![]()
Groet,
Jaap
En heel ondeugend, ook die van mij komt nog......Dave schreef:Mijn donatie komt ook nog...
RHarryRT schreef:Jos ik vul hem aan tot 1000
Groet Harry
Dave schreef:Maar ik heb nog niet gestort, het is toch nog niet de 31e?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!